مقالات, مقالات مربوط به استخر و جکوزی

زمان کارکرد پمپ استخر در تابستان

زمان کارکرد پمپ استخر در تابستان

این که زمان کارکرد پمپ استخر در تابستان به چه شکلی است و چگونه باید از آن در زمان های گرم سال استفاده کرد، سوالی است که خیلی از صاحبین استخر های خانگی، و استخر های تجاری که از سیستم تصفیه آب و به خصوص پمپ گردش آب استخر برای استخر هایشان استفاده می کنند، در ذهن خود دارند. آب مایع حیات است و هزاران هزار خاصیت دارد. آب برای کار های مختلفی مانند، تامین رطوبت و سلامت بدن، شست و شو، آبیاری گیاهان و غیره غیره مورد استفاده قرار می گیرد. اما یکی دیگر از خاصیت های آب هم این است است که اگر در یک جا بدون جریان بماند، پس از مدتی می گندد و دچار قارچ ها و جلبک هایی می شود. حال گمان کنید که اگر آب هم در یک جا ماندگار باشد و هم افراد مختلفی در آن شنا کنند!.

به همین جهت و برای جلوگیری از آلودگی آب استخر ها، سیستم هایی ساخته شده اند تحت عنوان سیستم تصفیه آب که آب استخر ها را تصفیه می کنند، که پمپ استخر هم یکی از قسمت های آن است. در ادامه بحث زمان کارکرد پمپ استخر در تابستان هم همراه گرم لوکس باشید تا بیشتر در مورد این که چگونه باید از پمپ استخری در زمان های گرم سال استفاده کنید، بدانید و با مطالبی مثل پمپ گردش آب استخر، خرید بهترین پمپ استخر‌و زمان کارکرد پمپ استخر در تابستان آشنا شوید.

کسب اطلاعات بیشتر: علت پمپاژ شدید پمپ استخر

وظیفه پمپ گردش آب استخر

بیایید قبل از این که به سراغ زمان کارکرد پمپ استخر در تابستان برویم، کمی با پمپ گردش آب استخر آشنا شویم. همان گونه که پیش تر هم به آن اشاره شد،‌ اغلب استخرهای خانگی و تجاری برای این که بعد از شنا کردن افراد و آلوده شدن، مجددا قابل استفاده و قابل شنا کردن شوند، ‌به این نیاز دارند که آبشان تصفیه شود. از همین رو وسیله هایی برای این کار در بازار ایران و جهان وجود دارند تحت عنوان دستگاه های تصفيه آب استخر. این دستگاه ها وظیفه تصفیه و پاکیزه کردن آب آلوده را بر عهده دارند و از قسمت ها و قطعات مختلف و متنوعی تشکیل شده اند که وجود هر کدام آنها برای انجام کار، لازم و ضروری میباشد. یکی از این تجهیزات و لوازمی که حضور آن در هر استخری و دستگاه تصفیه آب لازم و ضروری است، و نقش مهمی را هم بر عهده دارد، پمپ گردش آب استخر است. پمپ های آب استخر در سیستم تصفیه آب استخر ها نقش پمپاژ آب را بر عهده دارند. به تعریف دیگر، در استخرها، این پمپ آب استخر است که آب را از ورودی گرفته و در قسمتهای مختلف استخر پخش میکند، این پمپ است که آب های آلوده را به سمت دستگاه تصفیه آب روانه و آن را پس از پمپاژ، ‌دوباره به استخر می فرستد.

زمان کارکرد پمپ استخر در تابستان

زمان کارکرد پمپ استخر در تابستان

يكي دیگر از نکاتی که پیش از فهمیدن زمان کارکرد پمپ استخر در تابستان و بحث خرید بهترین پمپ استخر، جالب است بدانید، اين است که ساختار پمپ استخر ها به گونه ای است که هوا خنک هستند و به همین علت نباید در محیط های سربسته قرار بگیرند، و در صورتی که در محیط های سربسته و بدون هوا قرار بگیرند، دچار مشکل و خرابی می شوند. دلیل این موضوع هم این بحث می باشد که این پمپ ها در اثر چرخش و فعالیت پمپاژی که دارند گرم میشوند و حرارتشان بالا میرود، به طوری که یکی از موارد علت داغ شدن موتور پمپ استخر هم همین موضوع می باشد. به همين دلیل به طور کلی باید گفت که بهتر است سعی شود که پمپ در جایی باشد که رطوبت و گرما در آن نباشد.

کسب اطلاعات بیشتر: طرز کار پمپ تصفیه آب استخر

زمان کارکرد پمپ استخر در تابستان

به بحث اصلی مقاله امروز یعنی زمان کارکرد پمپ استخر در تابستان رسیدیم. زمان های گرم سال بخصوص فصول بهار و تابستان بهترین فصل برای استفاده از استخر و خنک شدن هستند. اما نکته ای که وجود دارد، این است که استفاده مداوم و طولانی مدت بدون داشتن دانش در مورد تجهیزات استخر، زمان استفاده و روشن بودن پمپ استخر، فیلتر استخر و یا در کل لوازم سیستم تصفیه آب استخر، باعث می شود تا انرژی مصرفی شما بالا رفته و قبض برق شما رقمی بسیار بالا را به شما نمایش دهد.

در اینجا است که این سوال مطرح می شود که بهترین زمان کارکرد پمپ استخر در تابستان چه زمانی است؟. در پاسخ به این سوال باید گفت که بسته به موقعیت خود، می توانید انتخاب کنید که پمپ خود را فقط در شب روشن کنید، یا می توانید ترجیح دهید که پمپ در تمام طول روز روشن باشد. طبعا همه استخرداران می ‌خواهند آنچه را که درست است انجام دهند و استخرهای خود را تمیز نگه دارند، اما اغلب نمی‌ دانند که در چه زمانی باید از تجهیزات تصفیه آب استخر و به خصوص پمپ گردش آب استخر که آن را از مراکز معتبری مثل گرم لوکس خریده اند، استفاده کنند.

زمان کارکرد پمپ استخر در تابستان

زمان کارکرد پمپ استخر در تابستان

در پاسخ به این سوال که بهترین زمان کارکرد پمپ استخر در تابستان کی است، باید به شمایی که اقدام به خرید بهترین پمپ استخر کرده اید گفت که، راه اندازی پمپ استخر در گرم ترین زمان روز یک استراتژی هوشمندانه برای کاهش رشد جلبک ها در استخر است. در این مورد اگر چه راه حل ایده آل این است که پمپ استخر را به مدت نصف روز در روز و نصف روز در شب روشن کنید، اما بهتر است پمپ را در روز زمانی که نور خورشید در اوج است، و در ظهر یا بعد از ظهر به مدت 8 ساعت روشن کنید. به عنوان نمونه روش کردن پمپ استخر در بین ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر منطقی تر خواهد بود و می توان گفت که بهترین زمان کارکرد پمپ استخر در تابستان و فصول گرم، در این ساعت است.

کسب اطلاعات بیشتر: انواع برندهای پمپ تصفیه استخر

پمپ تصفیه استخر می بایست چند ساعت روشن باشد؟

مطالبی در طی مقاله بهترین زمان کارکرد پمپ استخر در تابستان مثل تعریف پمپ گردش آب استخر، خرید بهترین پمپ آب استخر، بهترین زمان کارکرد پمپ استخر در تابستان و… بیان شدند تا به شما عزیزی که به دنبال خرید سیستم تصفیه آب استخر و به خصوص پ استخر هستید، یا شمایی که صاحب پمپ استخر و سیستم تصفیه آب استخر هستید اما از بهترین زمان کارکرد پمپ استخر در تابستان بی اطلاع هستید، کمکی هر چند محدود و ناچیز شده باشد. در صورتی که به صورت جدی تصمیم به خرید پمپ استخر و سیستم تصفیه استخر گرفتید، به شما توصیه می شود که برای تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیازتان، به سایت گرم لوکس، نمایندگی فروش پمپ استخر که یکی از بهترین و مجرب ترین گروه ها در حوزه ارائه انواع لوازم استخر است، مراجعه کنید.

بازگشت به لیست

4 دیدگاه در “زمان کارکرد پمپ استخر در تابستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *