مقالات, مقالات مربوط به استخر و جکوزی

نمایندگی فروش پمپ استخر

نمایندگی فروش پمپ استخر

نمایندگی فروش پمپ استخر کجاست؟ و کدام یکی از این نمایندگی ها از دیگری بهتر هستند، حتما باید از موضوعاتی باشند که شما پیش از خرید پمپ تصفیه استخر آن ها را مد نظر قرار می دهید. همان طور که به احتمال بسیار بالا خوتان از پیش می دانید، آب استخر ها، چه استخر های خانگی، چه استخر های تجاری، چه استخر های روباز و چه استخر های رو بسته، همواره پس از گذشت مدت زمان کوتاهی شنا کردن افراد در آنها یا حتی بدون شنا کردن افراد، دچار کثیفی ها و آلودگی های مختلفی می شوند. راه حل تمیز کردن مجدد آب استخر ها، و قابل شنا کردن شدن آن ها، استفاده از سیستم های تصفیه استخر، و پمپ تصفیه استخر است. برای آشنایی بهتر و بیشتر با مسائلی مثل این که پمپ استخری چیست، ویژگی های بهترین پمپ استخر، نمایندگی فروش پمپ استخر، قیمت پمپ استخر و…، در ادامه مطلب نمایندگی فروش پمپ استخر هم همراه گرم لوکس بمانید.

پمپ استخری چیست؟

پیش از این که به مطالبی مثل نمایندگی فروش پمپ استخر، قیمت پمپ استخر و… پرداخته شود، بهتر است که ببینیم پمپ استخری چیست. همانگونه که پیش تر هم به آن اشاره شد، اغلب استخرهای خانگی و تجاری برای این که بعد از شنا کردن افراد و آلوده شدن، مجددا قابل استفاده و قابل شنا کردن شوند، ‌به این نیاز دارند که آبشان تصفیه شود. از همین رو وسیله هایی برای این کار در بازار ایران و جهان وجود دارند تحت عنوان دستگاه های فیلتر تصفیه استخر. این دستگاه ها وظیفه تصفیه و پاکیزه کردن آب آلوده را بر عهده دارند و از قسمت ها و قطعات مختلف و متنوعی تشکیل شده اند که وجود هر کدام آنها برای انجام کار، لازم و ضروری میباشد.

کسب اطلاعات بیشتر: طرز کار پمپ تصفیه آب استخر

نمایندگی فروش پمپ استخر

نمایندگی فروش پمپ استخر

یکی از این تجهیزات و لوازمی که حضور آن در هر استخری که دستگاه و سیستم تصفیه آب دارد لازم و ضروری است، و نقش بسیار مهمی را هم بر عهده دارد، پمپ تصفیه استخر است. در مورد این که پمپ استخری چیست هم، باید گفت که پمپ های تصفیه استخر وسایل و دستگاه هایی هستند که در سیستم تصفیه آب استخرها نقش پمپاژ آب را بر عهده دارند. می شود گفت که بخاطر اهمیت پمپ تصفیه استخر در سیستم تصفیه آب استخر، باید هر صاحب استخری با پرداخت قیمت پمپ استخر، برای خرید آن از نمایندگی فروش پمپ استخر، برای استخر تجاری یا خانگی خود اقدام کند.

ویژگی های بهترین پمپ استخر

یکسری از خواص منحصر به فرد، و ویژگی های بهترین پمپ استخر که شما می توانید پس از آشنایی با این که پمپ استخری چیست، و با پرداخت قیمت پمپ استخر، آن ها را از نمایندگی فروش پمپ استخر خریداری نمایید عبارت اند از، عملکرد کم صدا، نوع جنس بدنه یا پوسته پمپ استخر مقاوم در برابر خوردگی های ناشی از کلر در آب است، جنس پروانه پمپ استخر نیز از نوع مقاوم در برابر خوردگی و همچنین پدیده کاویتاسیون از استیل یا  absساخته شده است، معمولا پمپ های استخر مانند به همراه استرینر مربوطه به صورت یکپارچه و آب بند ساخته و عرضه می گردند و… .

نمایندگی فروش پمپ استخر

هر سایت، گروه و شرکتی که در حوزه لوازم و تجهیزات دستگاه ها و سیستم های تصفیه آب استخر های خانگی و تجاری، مثل همین پمپ های آب کار و فعالیت می کند، یک نمایندگی فروش پمپ استخر محسوب می شود. هر کدام از این نمایندگی فروش پمپ استخر ها هم، از تعداد مختلفی برند نمایندگی می کنند. در قسمت پایینی این پاراگراف یکسری از برند هایی که شرکت معتبر و مشهور گرم لوکس از آن ها نمایندگی می کند را با هم می بینیم و مشاهده می کنیم.

کسب اطلاعات بیشتر: انواع برندهای پمپ تصفیه استخر

شرکت ایمکس: این شرکت از سال 1980 میلادی تا کنون همواره حضور پر رنگی در بازار دستگاه های تصفیه آب داشته است و پمپ های تصفیه استخر متنوعی را به بازار عرضه کرده است. محصولات این شرکت کیفیت بالایی دارند که همین موضوع هم باعث شده است که افرادی زیادی پس از آشنایی با انواع برندهای پمپ تصفیه استخر اقدام به پرداخت قیمت پمپ استخر و خرید از این شرکت کنند.

برند هایوارد: هایوارد یک برند آمریکایی است که بیش از 80 سال در زمینه ساخت پمپ های تصفیه استخر تجربه دارد و به علت کیفیت بالا در میان انواع برندهای ارائه شده در نمایندگی فروش پمپ استخر های مختلف، به اغلب کشورهای جهان صادر میشوند

پمپ تصفیه استخر HAYWARD مدل SP2615X20.

شرکت اطلس پول: شرکت اطلس انواع پمپ های آب استخر را تولید و به بیش از 30 کشور جهان صادر میکند. این شرکت یکی از مشهورترین شرکت های ترکیه ای است که در بخش آسیایی شهر استانبول واقع شده است.

پمپ تصفیه استخر اطلس پول مدل ATS450.

پمپ تصفیه LEO: شرکت پمپ لئو در سال  ۱۹۹۵ در کشور  چین تاسیس شد. این مجموعه با دارا بودن بیش از 2 سال سابقه ساخت انواع پمپ های استخری، آپارتمانی، ساختمانی و صنعتی، سالانه محصولات خود را به ۱۳۰ کشور جهان از جمله ایران صادر میکند کند.

پمپ استخری لئو مدل XKP350E-2.

نمایندگی فروش پمپ استخر

نمایندگی فروش پمپ استخر

پمپ تصفیه هایواتر: هایواتر هم یکی از برند های چینی بازار می باشد که در میان انواع برندهای پمپ تصفیه استخر خوب قرار دارد، و محصولات تصفیه استخر آن از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند.

کسب اطلاعات بیشتر: علت داغ شدن موتور پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر هایواتر مدل HW1500.

پمپ تصفیه آکوا استرانگ: یکی از انواع برندهای  شاخص ارائه شده در نمایندگی فروش پمپ استخر گرم لوکس، که تولیدکننده تجهیزات استخر و تاسیسات در ایتالیا میباشد، ‌آکوا استرانگ است و پمپ های استخر مختلف و با کیفیتی را به ایران و جهان صادر میکند.

پمپ تصفیه استخر aquastrong مدل EKP2200.

پمپ تصفیه استخر آکواژن: آکواژن یکی از برند های بنام در صنعت ساخت تجهیزات استخر ها است که محصولات آن ساخت کشور چین هستند.

پمپ تصفیه استخر آکواژن Aquasion مدل PHP-300.

قیمت پمپ استخر

امید است مطالب بیان شده در طی مقاله نمایندگی فروش پمپ استخر برای شما مفید واقع شده باشند. در صورتی که با بررسی های لازم تصمیم گرفتید که برای خرید و پرداخت قیمت پمپ تصفیه استخر اقدام کنید، به شما توصیه می شود که حتما سری به سایت گرم لوکس بزنید. گروه گرم لوکس یکی از بهترین و قوی ترین تیم ها در حوزه ارائه انواع خدمات و محصولات در زمینه های تجهیزات سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، استخر و جکوزی، تهویه مطبوع، آبرسانی، لوازم کنترلی و… هستند و آمادگی دارند که تمامی تجهیزات، وسایل و لوازم این حوزه که شما به آن ها نیاز دارید را برایتان فراهم نماید.

بازگشت به لیست

6 دیدگاه در “نمایندگی فروش پمپ استخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *