مقالات, مقالات مربوط به استخر و جکوزی

انواع برندهای پمپ تصفیه استخر

انواع برندهای پمپ تصفیه استخر

شناخت انواع برندهای پمپ تصفیه استخر، همواره برای کسانی که صاحب استخرهای تجاری یا خانگی هستند، و به این فکر هستند که برای استخرشان از فیلتر تصفیه آب استخر استفاده کنند، موضوعی مهم میباشد. همانگونه که میدانید، جلوگیری از کثیفی آب استخرها، بدون استفاده از تجهیزات لازم، امکان پذیر نمیباشد. برای مثال حتی اگر کسی هم در استخر شما شنا نکند، به واسطه یکجا ماندن و در جریان نبودن، آب پس از مدتی می گندد، و قارچ ها و جلبک های مختلفی درون آن رشد میکنند. از همین رو برای هر استخری، استفاده از سیتسم های تصفیه آب استخر، لازم و ضروری میباشد. یکی از مهمترین و کلیدی ترین تجهیزات فیلترهای تصفیه استخر هم، پمپ تصفیه استخر است. در ادامه مقاله انواع برندهای پمپ تصفیه استخر هم همراه گرم لوکس باشید تا با مسائلی مثل این که پمپ تصفیه استخر چیست، این که بهترین برند پمپ تصفیه استخر کدام است، و این موضوع که قیمت پمپ تصفیه استخر چقدر است، آشنا شوید.

پمپ تصفیه استخر چیست؟

در اولین قدم، و پیش از صحبت درباره انواع برندهای پمپ تصفیه استخر، یا این که بهترین برند پمپ تصفیه استخر کدام است، بهتر است که ببینیم، پمپ تصفیه استخر چیست ؟ همانگونه که پیش تر هم به آن اشاره شد، اغلب استخرهای خانگی و تجاری برای این که حتی بدون شنا کردن افراد هم آلوده میشوند، و برای این که پس از‌ آلودگی مجددا قابل استفاده و قابل شنا کردن شوند، ‌به این نیاز دارند که آبشان تصفیه شود. از همین رو وسیله هایی برای این کار در بازار ایران و جهان وجود دارند تحت عنوان دستگاه های فیلتر تصفیه استخر. این دستگاه ها وظیفه تصفیه و پاکیزه کردن آب آلوده را بر عهده دارند و از قسمت ها و قطعات مختلف و متنوعی تشکیل شده اند که وجود هر کدام از آنها برای انجام کار، لازم و ضروری میباشد.

کسب اطلاعات بیشتر: نحوه هواگیری پمپ تصفیه استخر

یکی از این تجهیزات و لوازمی که حضور آن در هر استخری که دستگاه تصفیه آب دارد لازم و ضروری است، و نقش مهمی را هم بر عهده دارد، پمپ تصفیه استخر است. در مورد این که پمپ تصفیه استخر چیست، باید گفت که پمپهای تصفیه استخر در سیستم تصفیه آب استخرها نقش پمپاژ آب را بر عهده دارند. به تعریف دیگر، در استخرها، این پمپ آب استخر است که آب را از ورودی گرفته و در قسمتهای مختلف استخر پخش میکند، این پمپ است که آبهای آلوده را به سمت دستگاه تصفیه آب روانه و آن را پس از پمپاژ، ‌دوباره به استخر میفرستد. به خاطر همین اهمیت پمپ های تصفیه استخر، آشنایی با انواع برندهای پمپ تصفیه استخر و این که بهترین برند پمپ تصفیه استخر کدام است، پیش از اقدام به پرداخت قیمت پمپ تصفیه استخر و خرید آن، امری مهم و ضروری است.

بهترین برند پمپ تصفیه استخر کدام است؟

انواع برندهای پمپ تصفیه استخر

انواع برندهای پمپ تصفیه استخر

هر کس که میخواهد برای نصب و خرید فیلتر تصفیه استخر اقدام کند، فارغ از این که باید ببیند که کدام نوع از فیلترهای استخر مثل دیاموته، شنی،‌ کارترجی و…، برای استخر خانگی یا تجاری اش مناسب است، باید مطلب دیگری را هم بررسی کند، که این مطلب چیزی نیست جز، شناخت انواع برندهای پمپ تصفیه استخر. همانگونه که گفته شد، پمپ های تصفیه استخر نقشی مهم و کلیدی را در سیستم تصفیه آب استخرها دارند و نه تنها جود آنها برای تصفیه شدن آب استخر ضروری است، بلکه بالا بودن کیفیت آن و مناسب و بودنش هم اهمیت بالایی دارد. از همین رو پس از فهمیدن اینکه پمپ تصفیه استخر چیست، و پیش از اقدام به پرداخت قیمت پمپ تصفیه استخر، بهتر است که با این که بهترین برند پمپ تصفیه استخر کدام است، آشنا شوید. در قسمت بعدی یکسری از انواع برندهای پمپ تصفیه استخر، گردآوری شده اند.

انواع برندهای پمپ تصفیه استخر

به طور کلی تمامی تجهیزات مختلف، مثل تجهیزات استخرها، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، و همین پمپهای آب، هر کدام در انواع و اقسام مختلفی تولید میشوند، تا نیازها و خواسته های متنوع و مختلف ما انسانها را برطرف کنند. پمپهای تصفیه آب استخرها هم به همین شکل هستند و در انواع و اقسام مختلفی در بازار هستند تا بتوانند برای هر سلیقه و نیازی این امکان را فراهم کنند که پس از شناخت برندهای پمپ تصفیه استخر ، برای خرید پمپ تصفیه استخر اقدام کنند. در قسمت زیرین این پاراگراف یکسری از انواع برندهای پمپ تصفیه استخر برای شما آورده شده است که شما با پرداخت قیمت پمپ تصفیه استخر، ‌میتوانید برای تهیه پمپ مورد نظرتان اقدام کنید ، و از جای معتبری مثل گرم لوکس خریداری کنید 🙂

پمپ تصفیه استخر برند LEO: شرکت پمپ لئو در سال  ۱۹۹۵ در کشور  چین تاسیس شد. این مجموعه با دارا بودن بیش از 20 سال سابقه ساخت انواع پمپ های استخری، آپارتمانی، ساختمانی و صنعتی، سالانه محصولات خود را به ۱۳۰ کشور جهان از جمله ایران صادر میکند کند.

پمپ استخری لئو مدل XKP2204E.

پمپ تصفیه استخر برند ایمکس: این شرکت از سال 1980 میلادی تا کنون همواره حضور پر رنگی در بازار دستگاه های تصفیه آب داشته است و پمپ های تصفیه استخر متنوعی را به بازار عرضه کرده است. محصولات این شرکت کیفیت بالایی دارند که همین موضوع هم باعث شده است که افرادی زیادی پس از آشنایی با انواع برندهای پمپ تصفیه استخر اقدام به خرید پمپ استخر از این شرکت کنند.

انواع برندهای پمپ تصفیه استخر

انواع برندهای پمپ تصفیه استخر

پمپ تصفیه استخر ایمکس مدل EPH 200.

پمپ تصفیه استخر برند اطلس پول: شرکت اطلس انواع پمپ های آب استخر را تولید و به بیش از 30 کشور جهان صادر میکند. این شرکت یکی از مشهورترین شرکت های ترکیه ای است که در بخش آسیایی شهر استانبول واقع شده است.

پمپ تصفیه استخر اطلس پول مدل ATS3000 .

کسب اطلاعات بیشتر: بررسی عوامل اصلی خرابی پمپ استخر 

پمپ تصفیه استخر برند هایوارد: هایوارد یک برند آمریکایی است که بیش از 80 سال در زمینه ساخت پمپ های تصفیه استخر تجربه دارد و به علت کیفیت بالا در میان انواع برندهای پمپ تصفیه استخر، به اغلب کشورهای جهان صادر میشوند.

پمپ تصفیه استخر HAYWARD مدل SP3025EAZ.

پمپ تصفیه آکوا استرانگ: یکی از انواع برندهای پمپ تصفیه استخر شاخص در تولید تجهیزات استخر و تاسیسات در ایتالیا، ‌آکوا استرانگ است و پمپ های استخر مختلف و با کیفیتی را به ایران و جهان صادر میکند.

پمپ تصفیه استخر aquastrong مدل EKP550.

پمپ تصفیه استخر برند آکواژن: آکواژن یکی از برند های بنام در صنعت ساخت تجهیزات استخر ها است که محصولات آن ساخت کشور چین هستند.

پمپ تصفیه استخر آکواژن Aquasion مدل KP-765 .

پمپ تصفیه استخر برند هایواتر: هایواتر هم یکی از برند های چینی بازار می باشد که در میان انواع برندهای پمپ تصفیه استخر خوب قرار دارد، و محصولات تصفیه استخر آن از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند. برای خرید پمپ تصفیه استخر هایواتر به گرم لوکس مراجعه کنید.

قیمت پمپ تصفیه استخر

متاسافنه از آنجایی که اوضاع اقتصادی کشورمان نابسامان است و هر روزه قیمت وسایل مختلف در حال تغییر هستند، نمیتوان قیمت مشخصی را برای هیچ کالایی مثل همین پمپ های آب تصفیه استخر مشخص کرد. از همین رو در صورتی که در اینجا قیمتی هم برای پمپ استخر تعیین شود، ممکن است تنها تا چند دقیقه بعدی معتبر نباشد. در صورتی که تحقیقات لازم را انجام دادید و یه این نتیجه رسیدید که برای خرید پمپ تصفیه استخر اقدام کنید، به شما توصیه می شود که برای انتخاب از میان انواع برند های پمپ تصفیه استخر و مطلع شده از قیمت پمپ تصفیه استخر، حتما به سایت یکی از بهترین مجموعه های ارائه دهنده انواع تجهیزات استخر و جکوزی و… یعنی گرم لوکس مراجعه کنید. گروه گرم لوکس آماده است تا لوازم و تجهیزات مورد نظر شما مثل همین انواع برندهای پمپ تصفیه استخر را با بالاترین کیفیت ممکن برایتان فراهم نماید.

بازگشت به لیست

5 دیدگاه در “انواع برندهای پمپ تصفیه استخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *