مقالات, مقالات مربوط به استخر و جکوزی

لوازم مورد نیاز برای استخر زمستانی

لوازم مورد نیاز برای استخر زمستانی

لوازم مورد نیاز برای استخر زمستانی چه وسایلی هستند، برای جلوگیری از یخ زدن استخر باغ در زمستان چه کار باید کرد؟. این ها سوالاتی هستند که اگر که شما هم صاحب استخر های رو باز باشید، با توجه به این که به فصل زمستان و سرما نزدیک می شویم، ممکن است ذهنتان درگیرشان شده باشد. استخر ها برای این که همواره قابل استفاده باشند و بتوان در آنها شنا کرد، نیاز به انجام یکسری اقدامات و مراقبت ها دارند. به همین خاطر توصیه می شود که در ادامه بحث هم همراه گرم لوکس باشید تا بیشتر با راه هایی که می توان به کمک آن ها از استخر و آب آن مراقبت کرد و مباحثی مثل مرکز فروش لوازم مورد نیاز برای استخر زمستانی و لوازمی مثل پمپ استخر و فیلتر تصفیه آب، آشنا شوید.

نحوه جلوگیری از یخ زدن استخر باغ

در اولین بخش از بحث لوازم مورد نیاز برای استخر زمستانی و برای این این که ببینیم چگونه می توان برای جلوگیری از یخ زدن باغ، یا در کل استخر های روباز اقدام نمود. بیاید با برخی اقدامات لازم برای استخر زمستانی که باید صورت بگیرند آشنا شویم. در قسمت پایینی یکسری از راهکار ها برای نگهداری از آب استخر در زمستان را با هم مشاهده می کنیم .

محافظت از تجهیزات استخر در فصل زمستان

 یکی از مهم‌ ترین نکاتی که برای نگهداری از استخر و لوازم مورد نیاز برای استخر زمستانی که باید به آن دقت داشته باشید، محافظت از تجهیزات استخر در فصل زمستان است. تجهیزات مختلف داخل استخر معمولا بیشتر در معرض آسیب‌ دیدن در فصل زمستان قرار میگیرند. به همین علت است که شما باید در گام اول از آنها به ‌خوبی محافظت کنید. سعی کنید هیتر استخر، پمپ آب، فیلتر تصفیه آب استخر و … را به ‌صورت دوره‌ ای بررسی کنید. سرویس کردن قطعات و تجهیزات مختلف استخر را نیز به‌ هیچ ‌وجه فراموش نکنید زیرا یخ‌ زدن آب در داخل استخر میتواند باعث ترکیدن لوله‌ها شود و هزینه زیادی را برای شما در پی داشته باشد .

کسب اطلاعات بیشتر: زمان کارکرد پمپ استخر در تابستان

لوازم مورد نیاز برای استخر زمستانی

لوازم مورد نیاز برای استخر زمستانی

بررسی کردن سطح مواد شیمیایی داخل استخر

یکی از اقدامات و لوازم مورد نیاز برای استخر زمستانی، این مرحله است. برای داشتن استخر زمستانی باید سطح مواد شیمیایی داخل آب را متعادل نگه دارید تا از بروز مشکلات مختلف جلوگیری کنید. سطح متعادل مواد شیمیایی آب باعث میشود تا در فصل زمستان داخل آب استخر جلبک ایجاد نشود و آب آلوده نشود. جمع‌شدن باکتری داخل آب در فصل زمستان میتواند بازگشایی استخر در فصل بهار را برای شما سخت‌ تر کند. به شما پیشنهاد میشود حتما ماهی یکبار سطح مواد شیمیایی داخل آب را بررسی کنید. با شروع فصل جدید مواد شیمیایی داخل آب را دور بریزید و از مواد شیمیایی جدید استفاده کنید. استفاده از محصولات آنزیم دار برای جلوگیری از آسیب رسیدن به تجهیزات داخل استخر می‌تواند بسیار موثر و مفید باشد.

به علائم یخ زدگی آب توجه کنید

یک نکته مهم به در بحث لوازم مورد نیاز برای استخر زمستانی، یخ ‌زدگی استخر است که باید آن را جدی بگیرید. زمانی که در فصل زمستان لوله‌ ها و سایر تجهیزات داخلی استخر یخ میزنند شما مشکلی را در استخر مشاهده نخواهید کرد. اما زمانی که وارد فصل بهار میشوید یا اینکه به انتهای فصل زمستان نزدیک میشوید و دما افزایش پیدا میکند، مشکلات کم‌ کم خود را به نمایش میگذارند. با افزایش دما یخ‌ زدگی لوله ‌ها از بین میرود و لوله‌ ها دچار ترک‌ خوردگی میشوند. راهکار برای جلوگیری از یخ‌زدن استخر این است که از سنسورهای دیجیتالی برای اندازه ‌گیری دمای آب داخل استخر استفاده کنید و با پیگیری اخبار مربوط به آب ‌و هوا زمانی که هوا سرد خواهد شد را سریع ‌تر شناسایی کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: نمایندگی فروش پمپ استخر

لوازم مورد نیاز برای استخر زمستانی

برای این که قادر باشید در فصل زمستان هم از آب تنی در استخر خود لذت ببرید، و در عین حال هیچ گونه آسیبی هم به دستگاه های سیستم تصفیه آب استخر تان وارد نشود، بهتر است که با یکسری از لوازم مورد نیاز برای استخر زمستانی که می توانید همه آنها را از مرکز فروش لوازم مورد نیاز برای استخر زمستانی های معتبر، مثل گرم لوکس خریداری کنید، آشنا شوید. در قسمت پایینی این بخش یکسری از لوازم و تجهیزاتی که شما برای داشتن استخر زمستانی به آن ها احتیاج خواهید داشت را با هم مشاهده می کنیم.

لوازم مورد نیاز برای استخر زمستانی

لوازم مورد نیاز برای استخر زمستانی

جلبک کش

یکی از لوازم مورد نیاز برای استخر زمستانی، جلبک کش است. برای جلوگیری از رشد باکتری ها در استخر در زمان استفاده نکردن از آب استخر، یک جلبک یا جلبک کش با ماندگاری اضافه کنید. توصیه می شود یک یا دو روز قبل از بستن استخر آن را به آب اضافه کنید و سپس با کارکردن پمپ به مدت حداقل 24 ساعت از گردش صحیح آن اطمینان حاصل کنید.

روکش استخر

روکش های استخر که از دیگر لوازم مورد نیاز برای استخر زمستانی هستند، ویژگی اصلی آنها، حبابدار بودن این روکش هاست که باعث می شود به خوبی روی آب شناور بمانند. علاوه بر این، حباب های روکش، مانع از هدررفت گرمای استخر شده و در عین حال، با جذب گرمای خورشید به گرمایش آب کمک می کنند. برای جمع کردن این روکش ها می توان از دستگاه جمع کننده استفاده کرد. مشخصه ی اصلی این روکش ها این است که بسیار مستحکم بوده و وزن قابل توجهی را تحمل می کنند.

کسب اطلاعات بیشتر: چگونه آب استخر را تمیز کنیم؟

پمپ آب استخر

به یکی از مهم ترین لوازم مورد نیاز برای استخر زمستانی و چه استخر تابستانی رسیدیم، یعنی پمپ استخر. پمپ استخر مهمترین بخش سیستم تصفیه استخر است و اگر نباشد پمپاژ آب به فیلتر صورت نخواهد گرفت، و در نتیجه سیرکولاسیونی در کار نخواهد بود و آب استخر تصفیه نمی شود. وجود سیستم تصفیه به همراه یک پمپ استخر جزو لاینفک تمامی استخرها است. هر سیستم سیرکولاسیون استخری باید حداقل دارای فیلتر و پمپ باشد. پمپ با مکش آب از طریق اسکیمرهای استخر یا سرریز آب از حفره های دور استخر، آب را مکش می کند. پمپ تصفیه استخر باید در مدت زمان مشخصی تمامی آب استخر را تعویض کرده و آن را به فیلتر برساند و بعد از تصفیه، مجددا به استخر باز گرداند.

فیلتر تصفیه آب استخر

فیلتر تصفیه استخر دستگاهی است که از لوازم مورد نیاز برای استخر زمستانی می باشد و شما باید به فکر خرید آن از فروشگاه های موجود مثل گرم لوکس باشید. فیلتر تصفیه آب استخر برای فیلتراسیون و از بین بردن ذرات اضافی درون آب همچون باکتری ها گل ها و ذرات کوچک شن و ماسه و فلزات و مواد مضر بکار می رود . می توان گفت هدف اصلی فیلتر تصفیه استخر پاکسازی و فیلتر و تصفیه کردن آب استخر می باشد. فیلتر تصفیه آب استخر، یکی از تجهیزات مورد استفاده و بسیار مهم در استخر است که برای تمیز نمودن آب استخر مورد استفاده قرار می گیرد. فیلتر استخر آلاینده های محلول موجود در آب را حذف نموده و منجر به تصفیه آب استخر برای شنا می شود.

مرکز فروش لوازم مورد نیاز برای استخر زمستانی

امید است مطالب بیان شده در طی مقاله لوازم مورد نیاز برای استخر زمستانی، مثل جلوگیری از یخ زدن استخر باغ، لوازم مورد نیاز برای استخر زمستانی و… برای شما مفید واقع شده باشند. در صورتی که تحقیقات لازم را انجام دادید و یه این نتیجه رسیدید که برای خرید این لوازم و به خصوص پمپ استخر و فیلتر تصفیه آب استخر اقدام کنید، به شما توصیه می شود که حتما به سایت یکی از بهترین مجموعه های ارائه دهنده انواع تجهیزات استخر و جکوزی، تجهیزات گرمایشی، سرمایشی، آبرسانی و…، یعنی گرم لوکس هم مراجعه کنید. گروه گرم لوکس آماده است تا لوازم و تجهیزات مورد نظر شما مثل همین پمپ های تصفیه استخر و فیلتر های تصفیه آب را با بالاترین کیفیت ممکن برایتان فراهم نماید.

بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “لوازم مورد نیاز برای استخر زمستانی

  1. 👉 Artificial intelligence creates content for the site, no worse than a copywriter, you can also use it to write articles. 100% uniqueness :). Click Here:👉 https://stanford.io/3FXszd0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *