مقالات, مقالات مربوط به استخر و جکوزی

خرید پمپ استخر ایرانی

خرید پمپ استخر ایرانی

خرید پمپ استخر ایرانی یکی از گزینه هایی است که افرادی که به دنبال استفاده از سیستم تصفیه آب و به خصوص پمپ های تصفیه آب استخر برای استخر خانگی یا تجاری شان هستند، می توانند آن را انتخاب کنند. امروزه شما هر زمینه و هر محصولی را که مشاهده کنید، تعدادی شرکت ایرانی و خارجی را خواهید یافت که در آن زمینه فعالیت، و اقدام به تولید محصول یا ارائه خدمات می کنند. در مورد پمپ های تصفیه استخر یا پمپ های استخری هم همین قضیه وجود دارد و شرکت ها و کارخانه های متفاوتی هستند که در زمینه ساخت و تولید پمپ های تصفیه استخر فعالیت می کنند، که یکسری از این شرکت ها هم ایرانی هستند.

از همین رو یکی از گزینه هایی که شما برای خرید پمپ تصفیه استخر پیش رویتان دارید، خرید پمپ استخر ایرانی است. در ادامه بحث هم همراه گرم لوکس باشید تا در مورد مسائلی مثل محاسبه پمپ استخر، قیمت پمپ استخر، بهترین پمپ استخر،‌ خرید پمپ استخر ایرانی و… اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

خرید پمپ استخر ایرانی

اما نمی شود در مورد خرید پمپ استخر ایرانی یا محاسبه پمپ استخر صحبت کرد و در مورد پمپ استخر اطلاعات دقیقی نداشت. از همین رو در این قسمت قرار است که اندکی در مورد خود پمپ استخر و چیستی آن  کمی صحبت شود. این پمپ اساسا قلب سیستم گردش آب استخر است. آب را از استخر از طریق مجرای سرریز و فاضلاب اصلی میکشد، آن را از طریق صافی به داخل سیستم تصفیه انتقال میدهد و آن را از طریق لوله های برگشت اصلی به استخر باز میگرداند. این پمپ از نیروی الکتریکی تغذیه می کند و می تواند دارای ولتاژهای 110 و 220 ولت باشد و تا 3.450 دور در دقیقه می چرخد.

کسب اطلاعات بیشتر: نحوه نصب پمپ تصفیه استخر

خرید پمپ استخر ایرانی

خرید پمپ استخر ایرانی

پمپ های آب استخر هوا خنک هستند و نباید در محیط های کاملا بسته قرار بگیرند تا بتوانند گرمای خود را برطرف سازند. همچنین مراقب باشید در جایی که آن ها را قرار می دهید رطوبت و آب نباشد که باعث خرابی آن ها می شود. پمپ آب استخر که شما می توانید در زمان خرید پمپ استخر ایرانی، بهترین مدل آن یعنی بهترین پمپ استخر را با پرداخت قیمت پمپ استخر از گرم لوکس تهیه کنید، خودش شامل سه بخش اصلی است که عبارت اند از موارد زیر.

  • موتور
  • پروانه
  • تله موتوری

اما اگر بخواهیم که در مورد نحوه کار پمپ استخر پیش از خرید پمپ استخر ایرانی کمی بیشتر بدانیم، در این مورد باید گفت که عملکرد پمپ تصفیه استخر مشابه عملکرد قلب انسان می باشد. پمپ وظیفه سیرکوله کردن و به گردش در آوردن آب را برعهده دارد. سیرکوله کردن آب باعث می شود که مواد شیمیایی و ضدعفونی کننده به طور مساوی در سراسر استخر پخش می شود.

پمپ ها آب را از استخر مکش کرده به سمت فیلتر استخر هدایت می کند و از آنجا به هیتر استخر و سپس به دستگاه کلرزن میرسد. تا قبل از ورود مجدد به استخر، بتوان آب را فیلتر، گرم و ضدعفونی کرد. پمپ های استخر هم درست به مانند اغلب وسایل و تجهیزات انواعی دارند که شما پیش از خرید پمپ استخر ایرانی باید با آن ها آشنا باشید. انواع پمپ استخر پمپ استخر از نظر سرعت به سه دسته : تک سرعته، دو سرعته و سرعت متغیر تقسیم بندی می شوند. پمپ های تک سرعته در سرعت های 1 و 1.5 و 2 و 3 اسب بخار را ارائه می دهد.

یک نکته دیگری که پیش از خرید پمپ استخر ایرانی و پرداخت قیمت پمپ استخر باید بدانید، این است که در انتخاب پمپ استخر، باید پارامترهای مختلفی مانند حجم استخر، دبی آب، نرخ جریان، اندازه فیلتر استخر و میزان مصرف انرژی را در نظر بگیرید که با آن ها در قسمت محاسبه پمپ استخر، بیشتر آشنا خواهیم شد. همچنین شما در زمان خرید پمپ استخر ایرانی یا خارجی از فروشگاه های معتبری مثل گرم لوکس، در بحث انتخاب برند پمپ دست بازی خواهید داشت و می توانید از میان برند هایی همچون برند آمریکایی هایوارد، برند ترکیه ای اطلس پول، برند استرالیایی ایمکس و…، پمپ استخر مناسب برای استخر تان را خریداری نمایید.

کسب اطلاعات بیشتر: زمان کارکرد پمپ استخر در تابستان

محاسبه پمپ استخر

یکی از مهم ترین مسائلی که پیش از خرید پمپ استخر ایرانی یا خارجی شما باید تکلیف آن را مشخص کنید، محاسبه پمپ استخر است که یک نکته بسیار کلیدی می باشد. برای انتخاب و محاسبه پمپ استخر متناسب با حجم استخر نیاز لازم است برخی پارامترها و موارد مهم را در نظر داشت، که از این طریق می توان بهترین پمپ اسختر را برای استخرهای با حجم متنوع انتخاب کرد. لازم به ذکر است که امروزه استخرها به اشکال متفاوتی ساخته می شوند مانند بیضوی و دایره و یا لوبیایی که البته ساده ترین آنها اشکال مربع و مستطیل است که در این استخرها برای انجام محاسبه پمپ استخر مربوط به آنها فقط کافی است اطلاعاتی نظیر طول، عرض و عمق متوسط استخر را اندازه گرفته و با محاسبه مساحت استخر به هد و دبی مناسب پمپ استخری دست یابید.

خرید پمپ استخر ایرانی

خرید پمپ استخر ایرانی

بهترین پمپ استخر ایرانی

در زمان پرداخت قیمت پمپ استخر و جکوزی و خرید پمپ استخر ایرانی، و برای خرید بهترین پمپ استخر، توجه کنید که پمپی که خریداری می کنید حتما مشخصات و ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  •  کم صدا باشد، این یک نکته بسیار مهم در زمان خرید پمپ استخر ایرانی یا خارجی است. چراکه برخی مدل‌ پمپها بسیار پر صدا هستند و این باعث آزار و اذیت شما خواهد شد.
  • مقاومت بسیار بالا در برابر مواد شیمیایی و ضدعفونی کننده استخر داشته باشد. حتما بدنه پمپ باید از مواد مقاوم در برابر پودرو و قرص کلر و سایر مواد شیمیایی ساخته شده باشد.
  • پروانه پمپ باید در برابر خوردگی مقاومت داشته باشد.
  • حتما در زمان خرید این قطعه به طول مسیر لوله کشی و افت فشاری که توسط تجهیزاتی مانند موگیر، صافی، گرمکن و اتصالات ایجاد میشود توجه نمایید.
  • سرباز و یا سر پوشیده بودن استخر از دیگر نکات بسیار مهم در این زمینه است.
  • حتما در زمان خرید پمپ استخر ایرانی یا خارجی باید به مواردی مانند، ابعاد و اندازه اتصالات خروجی پمپ به لوله ‌ها توان پمپ برحسب اسب بخار ولتاژ برق مورد نیاز آن و.. توجه بسیار ویژه‌ای کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید پمپ استخر ارزان

قیمت پمپ استخر ایرانی

امید است مطالب بیان شده در طول مقاله خرید پمپ استخر ایرانی، مثل بهترین پمپ استخر، قیمت پمپ استخر، محاسبه پمپ استخر، خرید پمپ استخر ایرانی و… به درد شما خورده باشد و کمی به اطلاعات شما افزوده باشد. در صورتی که تصمیم به خرید پمپ تصفیه استخر گرفتید، به شما توصیه می شود که حتما سری به سایت گرم لوکس بزنید، پیش از خرید از مشاوران زبده و حرفه ای گرم لوکس راهنمایی بگیرید، و از میان محصولات و دستگاه های سیستم تصفیه آب استخر گرم لوکس، مثل انواع پمپ های آب استخر، یکی که برای تان مناسب تر هست را خریداری نمایید.

بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “خرید پمپ استخر ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *