مقالات, مقالات مربوط به استخر و جکوزی

لوازم راه اندازی استخر

لوازم راه اندازی استخر

در صورتی که به دنبال راه اندازی استخر عمومی یا راه اندازی یک استخر خصوصی هستید، حتما باید به فکر خرید لوازم راه اندازی استخر هم باشید. یکی از لذت بخش ترین فعالیت های بشری شنا کردن است، از همین رو افراد زیادی هستند که به دنبال راه اندازی استخر هستند. استخر ها به طور کلی به دو دسته استخر عمومی و استخر خصوصی تقسیم می شوند. برای این که بهتر و بیشتر با لوازم راه اندازی استخر آشنا شوید و از مطالبی مثل انواع استخر و لوازم راه اندازی استخر عمومی و لوازم راه اندازی استخر خصوصی، قیمت تصفیه خانه استخر و… مطلع شوید، در ادامه بحث هم همراه لوازم استخر و جکوزی گرم لوکس بمانید.

لوازم راه‌ اندازی استخر عمومی

بحث را با صبحت درباره لوازم راه اندازی استخر عمومی شروع می کنیم. یک مجموعه آبی یا استخر عمومی محیطی است که توسط مردم استفاده می شود، ممکن است آنها اعضای یک باشگاه یا هر موسسه مسکونی یا اجتماعات و مدارس باشند. تجهیزات خاص مثل لوازم راه اندازی استخر عمومی، استانداردهای طراحی و نگهداری برای استخرهای تجاری اجباری است. بسیاری از هتل ها و استراحتگاه های مجلل دارای استخر شنا برای استفاده مهمانان خود هستند. این ساختمان استخر ممکن است گاهی اوقات دارای امکاناتی برای فعالیت های مرتبط مانند محل غواصی باشد. در ساخت استخر هتل ها گاهی اوقات بخش های رفاهی و تفریحی همچون حمام ترکی ، خدمات اسپا و ماساژ نیز قرار داده می شود. نما استخر عمومی هتل از بالا نما استخر عمومی هتل از بالا طول بسیاری از استخرهای شنای عمومی مستطیل 25 متر یا 50 متر است، اما می توانند به هر اندازه و شکلی باشند. همچنین استخرهای مفصلی با آبشارهای مصنوعی، چشمه ها، دستگاه های امواج، اعماق مختلف آب، پل ها و… وجود دارد.

کسب اطلاعات بیشتر: تجهیزات مورد نیاز استخر

لوازم راه اندازی استخر

لوازم راه اندازی استخر

لوازم راه ‌اندازی استخر خصوصی

همه ما عاشق داشتن استخر خانگی هستیم و در تصورات خود این ویژگی را به عنوان راهی برای کسب لذت نهایی از زندگی می‌دانیم. اگرچه ساخت استخر خانگی ایده هیجانر‌انگیزی است اما برای طراحی و احداث آن باید بسیاری از چیزها را در نظر بگیریم. استفاده از یک طراحی زیبا در کنار برخورداری از تاسیسات پیشرفته مثل لوازم راه اندازی استخر خصوصی که با پرداخت قیمت تصفیه خانه استخر می توانید آن را از گرم لوکس تهیه نمایید، به معنای ساخت یک استخر کامل با امکان استفاده در تمام طول سال است.

کسب اطلاعات بیشتر: روش های نگهداری از فیلتر شنی

تجهیزات راه ‌اندازی استخر

اما نوبتی هم که باشد نوبت آن است که پیش از صحبت درباره قیمت تصفیه خانه استخر، به طور کامل و مفصلی در مورد لوازم راه اندازی استخر عمومی یا خصوصی صحبت کنیم. همان گونه که پیش تر هم درباره آن صحبت شد، داشتن استخر و داشتن امکان شنا کردن، یکی از لذت بخش ترین تفریحات و حس های بشری است،‌ زیرا انسان در ذات خود به در آب بودن علاقه دارد. اما نکته مهمی که در مورد داشتن استخر خصوصی یا تجاری وجود دارد این است که برای داشتن استخری مناسب باید با پرداخت قیمت تصفیه خانه استخر به شرکت های معتبری مثل گرم لوکس، از یکسری لوازم راه اندازی استخر خصوصی یا تجاری که آن ها را در زیر می بینیم، بهره مند بود.

فیلتر شنی استخر

از متدوال ترین و مهم ترین وسایل و لوازم راه اندازی استخر عمومی و خصوصی که برای تصفیه آب هر نوع استخر، با هر اندازه ای به کار میروند، فیلتر تصفیه استخر می باشند. انواع فیلتر های شنی که برای تصفیه، پاک و زلال سازی آب استخر ها مورد استفاده قرار می گیرند، با کمک فیلتر هایی که دارند، شن و ماسه، و آلودگی های فیزیکی را از سطح آب جدا کرده و آب را تصفیه و پاک می کنند. فیلتر شنی استخر، علاوه بر این که قادر است آلودگی و کثیفی های فیزیکی را از سطح آب جدا کند، قادر است ذرات بسیار ریز تر مثل رسوبات، هیدروکربن ها، چربی بدن انسان، گرد و خاک، فلزات، هیدروکربن ها و… را هم از آب جدا کند. مواد فیلتراسیون انواع فیلتر شنی که در بحث تفاوت فیلتر شنی فایبرگلاس و فیلتر شنی فلزی هم یکی هستند، معمولا به صورت لایه بندی و از جنس سلیس دانه بندی شده با درجه ی خلوص نود و هشت درصد می باشند.

پمپ آب استخر

 پمپ های آب استخر که از لوازم راه اندازی استخر خصوصی و عمومی هستند در سیستم تصفیه آب استخر ها نقش پمپاژ آب را بر عهده دارند. به تعریف دیگر، در استخرها، این پمپ آب استخر است که آب را از ورودی گرفته و در قسمتهای مختلف استخر پخش میکند، این پمپ است که آب های آلوده را به سمت دستگاه تصفیه آب روانه و آن را پس از پمپاژ، ‌دوباره به استخر می فرستد. پمپ تصفیه استخر در برندهای مختلفی عرضه می شود که می توانید آن ها را با پرداخت قیمت تصفیه خانه استخر از یک مرکز خرید تجهیزات استخرحرفه ای مثل مجموعه گوم لوکس با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید پمپ استخر ایرانی

تجهیزات ضد عفونی استخر

 یکی از مهم ترین مسائلی که استخرهای خانگی و عمومی با آن مواجه هستند، بحث حفظ بهداشت آب از طریق تجهیزات ضدعفونی استخر است. سلامت آب از آن جایی اهمیت دارد که تمامی شناگران مستقیما با آن در تماس پوستی هستند و در هنگام شنا ممکن است مقداری آب از طریق دهان و بینی وارد بدن شود. یکسری از لوازم راه اندازی استخر خصوصی و عمومی که در شاخه تجهیزات ضد عفونی قرار دارند عبارت اند از دستگاه کلر زن. شناور قرص کلر. دستگاه کلر زن نمکی و… .

لوازم راه اندازی استخر

لوازم راه اندازی استخر

تجهیزات جانبی

استخر یکی دیگر از دسته های لوازم راه اندازی استخر عمومی و خصوصی هم، تجهیزات جانبی استخر هستند که به عنوان مکمل مدار گرمایش و تصفیه آب استخر عمل می کنند و به نوعی فرآیند آن ها را تکمیل می کنند . لوازم جانبی استخر و طیف بسیار زیادی از اقلام را پوشش می دهند که بعضی از آن ها جنبه زیبایی و بعضی از آن ها مستقیما در روند تصفیه آب استخر و جکوزی تاثیر گذار هستند. از تجهیزات جانبی استخر ها می توان به مواردی مثل رطوبت گیر. اسکیمر. ربات هوشمند شست و شوی استخر. نازل آبشاری استخر و… اشاره کرد.

قیمت لوازم راه اندازی استخر

گفتن قیمت لوازم راه اندازی استخر به آسانی پاسخ دادن به سوالات دیگر نمی باشد. اما در ارتباط با آن می شود گفت که به مسائل متعددی بستگی دارد. مسائلی مثل این که استخر مورد نظر افراد دارای چه سایز و اندازه ای است، یا این که فرد قصد تهیه تصفيه خانه با چه امکاناتی را دارد، و سایر مسائلی از این قبیل بستگی دارد. به همین جهت برای این که از قیمت تصفیه خانه استخر مد نظرتان آگاه شوید، به شما توصیه می شود که حتما سری به سایت گرم لوکس که از مراکز معتبر ارائه انواع فیلتر های تصفیه آب استخر مثل شنی، پمپ های استخر، تجهیزات ضد عفونی استخر و… می باشد، بزنید، از قیمت تصفيه خانه استخر و لوازم راه اندازی استخر عمومی و لوازم راه اندازی استخر خصوصی مطلع شوید و از تجهیزات مورد نیاز را برای استخر خود خریداری نمایید.

بازگشت به لیست

3 دیدگاه در “لوازم راه اندازی استخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *