مقالات, مقالات مربوط به استخر و جکوزی

نمایندگی فیلتر شنی استخر در تهران

نمایندگی فیلتر شنی استخر در تهران

این که معتبر ترین نمایندگی فیلتر شنی استخر در تهران کجاست، از سوالاتی است که ممکن است ذهن شمایی که به دنبال ساخت و راه اندازی استخر خانگی یا تجاری هستید را درگیر خود کرده باشد. استخر ها از دسته محیط هایی هستند که به نگهداری و مراقبت زیادی نیاز دارند. دلیل اصلی این بحث هم این موضوع می باشد که سر و کار اصلی استخر های خانگی و تجاری، با آب می باشد و همان گونه که احتمالا مستحضر هستید، آب در صورتی که در یک جا بماند دچار گندیدگی و ورود جلبک ها و کثیفی ها می شود. اگر هم که افراد با پوست های مختلف که هر کدام آلودگی هایی را هم دارند، در آن شنا کنند، این آلودگی چندین برابر می شود. یکی از این دستگاه هایی که برای جلوگیری از آلودگی آب استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد، فیلتر تصفیه استخر است. در ادامه مبحث نمایندگی فیلتر شنی استخر در تهران هم همراه گرم لوکس باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد مسائلی مثل انواع فیلتر شنی استخر، نمایندگی فیلتر شنی استخر در تهران و… کسب نمایید.

فیلترشنی استخر

قبل از این که صحبت درباره نمایندگی فیلتر شنی استخر در تهران شروع شود، بد نیست که کمی چیستی فیلتر های شنی را مرور کنیم. یکی از انواع فیلتر های آب استخر که کاربرد های فراوانی هم دارد، فیلتر تصفیه شنی استخر می باشد. دستگاه فیلر شنی که می توانید آن را از یک نمایندگی فیلتر شنی استخر در تهران، مثل گرم لوکس تهیه نمایید، یک دستگاه استوانه ای شکل است که از قسمت های مختلفی مثل لوله های نازل رفت و برگشت، شیر ماژولار، دریچه های ورودی و خروجی آب و… تشکیل شده است. فیلتر شنی که وظیفه سیرکولاسیون و تصفیه آب استخر را بر عهده دارد، و علاوه بر این که املاح درشتی مثل سنگ ریزه ها، جلبک ها و… را از آب جدا می کند، قادر است آلاینده های ریز و میکروسکوپی مثل چربی بدن انسان و باکتری ها را هم تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

نمایندگی فیلتر شنی استخر

به این جهت که انواع فیلترشنی استخر، وسیله و دستگاه هایی هستند که حضور آن ها در هر استخری لازم و ضروری است، و به این جهت که استخر ها هم خودشان در انواع مختلفی و در سایز ها، حجم آب و… متفاوتی وجود دارند، سازندگان فیلتر های تصفیه و انواع برند های فیلتر تصفیه استخر که هر کدام در نمایندگی فیلتر شنی استخر در تهران موجود هستند، آمدند و انواع فیلتر شنی استخر را در انواع گوناگونی ساختند تا هم برای هر استخری فارغ از حجم آب و اندازه اش فیلتر شنی تصفیه مناسبی وجود داشته باشد، و هم صاحبین استخر ها گزینه های مختلفی را برای پاکسازی آب استخرشان روی میز داشته باشند و تنها مجبور به استفاده از یک نوع دستگاه نباشند. یکسری از انواع فیلتر های شنی استخر را در قسمت پایینی با هم مشاهده میکنیم.

نمایندگی فیلتر شنی استخر در تهران

نمایندگی فیلتر شنی استخر در تهران

فیلتر شنی استخر مدل تند: یکی از انواع فیلتر شنی استخر که شما می توانید آن را از نمایندگی فیلتر شنی استخر در تهران و جایی مثل گرم لوکس برای استخر خود تهیه کنید، فیلتر شنی استخر مدل تند می باشد. این مدل از فیلتر های شنی استخر که از سیلیس های سایز 3 یا 4 استفاده می کند، برای استخر ها، و بیشتر برای جکوزی ها کاربرد دارد و در آن سیلیس در مخزن بسته ای قرار گرفته است و آب استخر یا جکوزی تحت فشار از روی بستر و فیلتر سیلیسی عبور داده می شود.

 فیلتر شنی استخر مدل نرخ بالا: در مورد این که مدل نرخ بالای فیلتر شنی استخر چیست، باید گفت که مدل نرخ بالا در اصل همان فیلتر شنی استخر مدل تند است با این تفاوت که در آن مقدار گذر آب به ازای هر متر مربع محاسبه می شود. در این نوع فیلتر، سایز دانه های سیلیس بزرگ تر می باشد و اجازه می دهد که آب بدون افت فشار زیاد و با سرعت بالاتری عبور کند. به این دلیل که قیمت فیلتر شنی استخر مدل تند نسبتا پایین تر می باشد، فضای کمتری را اشغال می کند و میزان آب عبوری اش هم بیشتر می باشد، فیلتر مناسب استخر های با تعداد شناگر کم محسوب می شود.

فیلتر شنی مدل کند: قدیمی ترین نوع از انواع فیلتر شنی استخر که می توانید آن را از نمایندگی فیلتر شنی استخر در تهران تهیه کنید، و هنوز هم مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گیرد و ممکن است در صورت پیش آمدن بحث فیلتر شنی، ذهن ها به سمت آن برود، فیلتر شنی کند است. فیلتر شنی کند بیشتر برای تصفیه آب در حجم های بسیار بالا مثل تصفیه آب شرب و مصرفی شهر ها، یا پساب آن ها استفاده می شود و آن چنان استفاده ای برای استخر ها ندارد. در این مدل سطح سیلیس در مجاورت هوای آزاد است و به دلیل وزن آب، عبور آب در آن بدون فشار اتفاق می افتد.

نمایندگی فیلتر شنی استخر در تهران

به بحث اصلی مقاله یعنی نمایندگی فیلتر شنی استخر در تهران رسیدیم. هر شرکت و فروشگاهی که در حوزه دستگاه های فیلتر تصفیه آب استخر ها و در کل سیستم های تصفیه آب استخر فعالیت می نماید، یک نمایندگی فیلتر شنی استخر در تهران است. این قضیه در مورد شرکت گرم لوکس هم وجود دارد. در قسمت پایینی این پاراگراف یکسری از برند هایی که گرم لوکس یعنی همان نمایندگی فیلتر شنی استخر در تهران، آن ها را ارائه می دهد، با هم می بینیم.

نمایندگی فیلتر شنی استخر در تهران

نمایندگی فیلتر شنی استخر در تهران

نمایندگی فیلتر شنی ایمکس

یکی از برند های موجود در نمایندگی فیلتر شنی استخر در تهران، ایمکس است. ایمکس یک شرکت چینی است و از سال 1980 تاکنون اقدام به ساخت انواع فیلتر تصفیه استخر کرده است. برای خرید فیلتر های شنی شرکت ایمکس می توانید به گرم لوکس مراجعه کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: معرفی انواع فیلترهای شنی ایمکس

نمایندگی فیلتر شنی اطلس پول

از انواع برند های فیلتر شنی استخر، اطلس پول است که یک شرکت ترکیه ای می باشد، در شهر استانبول واقع شده و انواع فیلتر استخر را به بیش از 30 کشور جهان صادر می کند.

نمایندگی فیلتر شنی هایوارد

شاید بشود گفت قدیمی ترین از میان برند های فیلتر شنی استخر، این برند می باشد که 80 سال سابقه در ساخت انواع فیلتر شنی استخر دارد. به سبب قدمت و کیفیت، خرید فیلتر های شنی هایوارد از نمایندگی فیلتر شنی استخر در تهران مثل گرم لوکس، یک انتخاب بسیار مناسب است.

نمایندگی فیلتر شنی آکواژن

یک برند چینی دیگر، که انوع فیلتر تصفیه و فیلتر شنی استخر ساخت او از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

نمایندگی فیلتر شنی هایواتر

هایواتر هم یک برند چینی است کخ حضور پررنگی در بازار ایران و نمایندگی فیلتر شنی استخر در تهران دارد، و در کنار فیلتر های تصفیه و فیلتر های شنی استخر،‌ انواع دستگاه های گرمایشی و سرمایشی را هم تولید و عرضه مینماید.

کسب اطلاعات بیشتر: نحوه نصب فیلتر شنی استخر

نمایندگی فیلتر شنی لاسوئیم

از برند های با سابقه چینی که بیش از 33 سال سابقه در زمینه ساخت لوازم و تجهیزات استخر مثل انوع فیلتر شنی استخر را دارد و محصولاتش را به کشورهای زیادی صادر می کد.

در صورتی که با انجام پرس وجو، انجام تحقیقات لازم و کسب اطلاعات در مورد انواع فیلتر شنی استخر مثل شناخت نمایندگی فیلتر شنی استخر در تهران، به این نتیجه رسیدید که برای خرید فیلتر شنی برای استخر خانگی یا تجاری خود اقدام کنید، توصیه می شود که حتما سری هم به سایت گرم لوکس بزنید. گروه گرم لوکس از بهترین و معتبرترین گروه های ارائه دهنده دستگاه های تصفیه آب استخر ها، مثل همین فیلتر شنی هستند و آماده اند که دستگاه مورد نیاز شما و استخر تان را برای شما فراهم نمایند.

بازگشت به لیست

4 دیدگاه در “نمایندگی فیلتر شنی استخر در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *