مقالات, مقالات مربوط به استخر و جکوزی

نحوه هواگیری فیلتر شنی استخر

نحوه هواگیری فیلتر شنی استخر

مقدمه

برای این که به بهترین شکل بتوانید از سیستم تصفیه آب و به ویژه فیلتر های شنی استخرتان استفاده کنید ، باید با نحوه هواگیری فیلتر شنی استخر آشنا باشید . هر استخر فارغ از این که استخر روباز باشد یا استخر روبسته ، استخر عمومی باشد یا استخر خانگی ، به این نیاز دارد که دارای یک سیستم تصفیه آب استخر باشد . سیستم های تصفیه آب استخر هم از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند که یکی از مهم ترین قسمت های آن ها ، فیلتر های شنی استخر می باشند . یکی از موارد مهم در زمینه دارا بودن سیستم تصفیه آب استخر ها و همچنین فیلتر های شنی ، نگهداری از آن ها می باشد .

در ادامه بحث نحوه هواگیری فیلتر شنی استخر هم همراه گرم لوکس باشید تا بیشتر در مورد نگهداری فیلتر های شنی استخر و مسائلی مثل فیلتر شنی استخر ، بک واش فیلتر شنی ، نحوه هواگیری فیلتر شنی استخر ، نمایندگی خرید فیلتر شنی و … بدانید .

فیلتر شنی استخر

قبل از این که با نحوه هواگیری فیلتر شنی استخر آشنا شویم ، بهتر است که کمی در مورد خود فیلتر های شنی که می توانید آن ها را از نمایندگی فروش فیلتر شنی تهیه کنید صحبت کنیم . از متدوال ترین و مهم ترین وسایل و تجهیزات استخر که برای تصفیه آب هر نوع استخر ، با هر اندازه ای به کار میروند ، فیلتر های شنی استخر می باشند . این دسته از تجهیزات استخر ها یعنی انواع فیلتر شنی که برای تصفیه ، پاک و زلال سازی آب استخر ها مورد استفاده قرار می گیرند ، با کمک فیلتر هایی که دارند ، شن ، ماسه و سیلیس ، آلودگی های فیزیکی را از سطح آب جدا کرده و آب را تصفیه و پاک می کنند .

کسب اطلاعات بیشتر: نمایندگی فیلتر شنی استخر در تهران

فیلتر شنی استخر ، علاوه بر این که قادر است آلودگی و کثیفی های فیزیکی را از سطح آب جدا کند ، قادر است ذرات بسیار ریز تر مثل رسوبات ، هیدروکربن ها ، چربی بدن انسان ، گرد و خاک ، فلزات ، هیدروکربن ها و… را هم از آب جدا کند . مواد فیلتر شنی معمولا به صورت لایه بندی و از جنس سیلیس دانه بندی شده با درجه ی خلوص نود و هشت درصد می باشند .

نحوه هواگیری فیلتر شنی استخر

نحوه هواگیری فیلتر شنی استخر

بک واش فیلتر شنی

یکی از مهم ترین مراحل نگهداری فیلتر های شنی به جز نحوه هواگیری فیلتر شنی استخر ، به ویژه در زمان تعویض فيلترها ،‌ بک واش فیلتر شنی است . بک واش به حالتی اطلاق می شود که در اصل همان پس شویی در فیلتر شنی است . گیج فشار بر روی فیلتر شنی استخر و اندازه گیری فشار در حالت تمیز فیلتر می توان زمان بکواش فیلتر شنی را بدست آورد . با افزایش فشار فیلتر شنی که نشانگر افزایش افت فشار آن و گرفتگی سطح فیلتر شنی می باشد باید اقدام به بکواش فیلتر شنی نمود .

کسب اطلاعات بیشتر: معرفی فیلترهای شنی ایمکس

در فیلتر های شنی چهار فلکه وجود دارد که در زمان تصفیه ، بصورت دو عدد شیر باز و دو عدد شیر بسته کار را انجام میشود ، و در زمان نیاز به بکواش فیلتر های شنی عمل باز و بسته کردن به صورت برعکس انجام می شود . در زمان تنظیم بک واش فیلتر های شنی لازم است تا به پارامتر هایی مثل فشار کاری شنی تحت فشار روی 2 تا 5 bar ، این که آلوم (ماده منعقد کننده) قبل از فیلتر به درون آب استخر تزریق شود تا بهتر مواد معلق آب را منعقد نماید و… توجه کرد .

نحوه هواگیری فیلتر شنی استخر

همان طور که پیش تر هم به آن اشاره شد ، مراقبت و نگهداری مناسب از سیستم تصفيه آب استخر و پمپ  تصفيه استخر ، باعث افزایش قابل توجه عملکرد و طول عمر این دستگاه های مهم مرتبط با سيستم تصفیه آب استخر ، خواهند شد . یکی از مهم ترین مسائل در بحث نگهداری از استخر ها ، سیستم تصفیه آن ها و به ویژه نگهداری از فیلتر های شنی استخر ، بحث نحوه هواگیری فیلتر شنی استخر است . در قسمت پایینی به نحوه هواگیری فیلتر های شنی اشاره شده است .

کسب اطلاعات بیشتر: انواع فیلتر شنی استخر

به طور کلی نحوه هواگیری فیلتر شنی استخر کار خیلی سختی نیست و شما برای این که هوای اضافی موجود در خطوط سیستم تصفیه آب استخر و به ویژه هوای اضافی موجود در فیلتر شنی استخر را که از نمایندگی فروش فیلتر شنی خریده اید ، خارج کنید ، کار خیلی سختی پیش رو ندارید . اما در مورد شکل و نحوه هواگیری فیلتر شنی استخر باید گفت که شما تنها باید این کارها را انجام دهید .

تنها كاري كه برای نحوه هواگیری فیلتر شنی استخر باید انجام دهید این است که فیلتر استخر را توسط شیر هواگیری اي كه بر روی خود دستگاه قرار گرفته است ، هواگیری کنید .

نحوه هواگیری فیلتر شنی استخر

نحوه هواگیری فیلتر شنی استخر

پس از انجام این کار اما برای این که نحوه هواگیری فیلتر شنی استخر را تکمیل و کار را تمام کنید ، باید دوباره پمپ تصفيه استخر كه آن را هم مثل فیلتر های شنی استخر می توانید از نمایندگی فروش فیلتر شنی استخر خریداری نمایید ، خاموش کنید . شیر هواگیری فیلتر تصفیه استخر يا همان فیلتر شنی استخر را که بر روی آن قرار گرفته و در مرحله قبلی از آن استفاده کردید ، ببندید . سپس اتصالات مربوطه به فيلتر شني که خود بخش مهمی از سیستم های تصفیه آب استخر ها هستند را دوباره بررسی کنید که محکم باشد ، و کار هواگیری فیلتر های شنی استخر را به اتمام برسانید .

حداقل دمای محل نصب و نگهداری دستگاه باید بیشتر از 4 درجه سانتیگراد باشد .

کسب اطلاعات بیشتر: معرفی فیلترهای شنی هایوارد

نمایندگی فروش فیلتر شنی

پس از این که تحقیقات و پرس و جو های لازم را انجام دادید و با مطالبی مثل این که فیلتر شنی استخر چیست آشنا شدید ، با مفهوم بک واش فیلتر شنی استخر ها آشنا شدید ، و از نحوه هواگیری فیلتر شنی استخر ، با خواندن مقاله نحوه هواگیری فیلتر شنی استخر مطلع شدید ، و تصمیم گرفتید که یکی از فیلتر های شنی استخر را بسته به نیازتان تهیه نماید ، نوبت به آن می رسد که به دنبال یک مرکز فروش تجهیزات استخر و به ویژه نمایندگی فیلتر شنی استخر باشید ، و از آن جا برای خرید فيلتر استخر اقدام نمایید .

به جرئت مي توان گفت که یکی از معتبرترین مراکزی که شما می توانید فیلتر تصفیه آب استخر یا همان فیلتر شنی استخر مد نظرتان را از آنجا تهیه نمایید ، سایت گروه گرم لوکس می باشد که فیلتر های شنی با بالاترین کیفیت و بیشترین دوام را به مشتریان شان ارائه می دهند . از همین رو به شما عزیزان توصیه می شود که برای خرید فیلتر شنی استخر ، حتما سری هم به سایت گرم لوکس که یک نمایندگی فروش فیلتر شنی برند های مختلف خارجی و داخلی می باشد ،‌ بزنید .

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “نحوه هواگیری فیلتر شنی استخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *