مقالات, مقالات مربوط به استخر و جکوزی

معرفی فیلترهای شنی هایوارد

معرفی فیلترهای شنی هایوارد

در بحث امروز قرار است معرفی فیلترهای شنی هایوارد به شما عزیزان صورت بگیرد. برای نگهداری از هر مکان و وسیله ای، شما نیاز به یکسری لوازم و ابزار به خصوص خواهید داشت. در مورد استخر ها و جکوزی ها هم این قضیه وجود دارد و شمایی که قصد راه اندازی یک استخر خانگی یا استخر تجاری را دارید، و یا اگر که صاحب یکی از این دو هستید، باید با تجهیزات لازم نگهداری از آنها آشنا باشید. یکی از مهم ترین تجهیزات استخر ها و جکوزی ها، فیلترهای شنی هستند. در ادامه بحث معرفی فیلترهای شنی هایوارد هم همراه گرم لوکس باشید تا در مورد فیلتر شنی استخر، برند هایوارد، معرفی فیلتر های تصفیه استخر هایوارد مثل فیلتر های شنی سری اس و فیلتر های شنی سری سوییم پرو، نمایندگی هایوارد و… بیشتر بدانید.

مروری بر چیستی فیلتر شنی

قبل از این که به بحث معرفی فیلترهای شنی هایوارد برسیم، بهتر است کمی تعریف فیلتر شنی را مرور کنیم. یکی از فیلتر هایی که با پرداخت قیمت دستگاه تصفیه آب استخر قادر خواهید بود آن را تهیه کنید، فیلتر شنی میباشد. فیلتر شنی همانگونه که از نامش هم پیداست، کار تصفیه آب استخر ها را به کمک شن و ماسه و سیلیس هایی که درون مخزنش قرار گرفته اند انجام میدهد. فیلتر های تصفیه شنی از پر استفاده ترین و پر طرفدارترین انواع فیلتر استخر می باشند. شما به جهت خرید فیلتر شنی هایوارد یا سایر برند ها، می توانید به گرم لوکس مراجعه کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: معرفی انواع فیلتر شنی استخر

فیلتر شنی برند هایوارد

بهتر است که پیش از این که شروع به معرفی فیلتر های شنی هایوارد کنیم، کمی با خود برند هایوارد، آشنا شویم. شرکت هایوارد در سال ۱۹۳۰ فعالیت خود را آغاز نمود و تا بحال محصولات بسیار زیادی را تولید و روانه بازار کرده است. دفتر و همچنین کارخانه این شرکت در ایالت کالیفرنیای آمریکا واقع شده است و در بسیاری از کشورها از جمله ایران دارای نمایندگی های متعددی می باشد که یکی از آن ها شرکت معتیر گرم لوکس است. محصولات شرکت HAYWARD از فروش بسیار بالایی در سراسر جهان برخوردار است. در کشور ما نیز محصولات این شرکت با استقبال بالایی در خرید مواجه بوده است.

معرفی فیلترهای شنی هایوارد

معرفی فیلترهای شنی هایوارد

 دلیل اصلی استقبال بالا از محصولات برند هایوارد مربوط به کیفیت این تجهیزات می باشد. کیفیت بالایی که تجهیزات برند هایوارد دارند منجر به عمر طولانی آنها می شود. محصولات هایوارد هزینه ها را نیز در نگهداری از استخر، سونا و همچنین جکوزی تا حد زیادی به دلیل کیفیت بالای محصولات کاهش می دهد. تمامی پرسنل و همچنین مهندسینی که در شرکت هایوارد مشغول به فعالیت هستند از افراد متخصص می باشند و این نیروهای متخصص همواره به دنبال نوآوری و خلاقیت در طراحی و تولید محصولات هستند.

معرفی فیلترهای شنی هایوارد

دنیای فیلتر های استخر هم درست به مانند تمامی وسایل و تجهیزات مختلف، دارای انواع و اقسام متنوع و متفاوتی است که یکی از آن ها فیلتر شنی استخر می باشد. البته شما که تازه با این که فیلتر شنی استخر چیست آشنا شدید، باید این را هم بدانید که خود فیلتر شنی استخر هم تنها در یک نوع تولید نمی شود، و انواع فیلتر شنی استخر تولید و به بازار عرضه می شوند. اما یک بحثی که در این میان وجود دارد که این موضوع است که برای اینکه فیلتر مناسب استخر خود را بشناسید، اول باید با این انواع فیلتر های شنی استخر آشنا شوید، از همین رو برای آشنایی شما عزیزیان با این انواع، معرفی فیلترهای شنی هایوارد در قسمت پایینی صورت گرفته است. همچنین برای اطلاع از قیمت انواع فیلتر شنی استخر هایوارد شما می توانید به وب سایت گرم لوکس مراجعه کنید و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: معرفی فیلترهای شنی ایمکس

فیلتر های شنی هایوارد سری S

فیلترهای شنی هایوارد سری اس مناسب ذرات معلق موجود در آب است. همچنین این سری از فیلتر های هایوارد از نوع مدولار می باشند. فیلتر های شنی سری اس برند هایوارد که می توانید آن ها را از نمایندگی هایوارد یعنی گرم لوکس تهیه کنید< مناسب برای تصفیه آب استخر و جکوزی هستند و دارای شیر چند حالته نیمه اتومات، ظرفیت تصفیه 25 تا 130 گالن در دقیقه، مناسب استخر تا حجم 240 متر مکعب، نیز می باشند.

معرفی فیلترهای شنی هایوارد

معرفی فیلترهای شنی هایوارد

فیلترهای شنی هایوارد سری SwimPro

فیلتر های شنی هایوارد سری سوییم پرو که می توانید آن ها را از نمایندگی هایوارد تهیه کنید، فیلترهایی با نرخ جریان بالا و کروی شکل، دارای جریانی آرام و شستشوی معکوس کاملاً متوازن می باشند. بدنه و پایه فیلترهای SwimPro به صورت کاملا یکپارچه و یکدست و با قابلیت اطمینان بالا می باشد. این فیلترها از مواد پلیمری سخت و بادوام یا فلز به جهت عملکرد قابل اطمینان در تمامی شرایط جوی و با هدف حداقل نیاز به سرویس و نگهداری، ساخته شده اند. ویژگی های خاص فیلتر شنی استخر هایوارد سری SWIMPRO، طراحی کروی بدنه با هدف افزایش راندمان، یکنواختی در فیلتراسیون و شستشوی معکوس بدنه، پایه یکپارچه، مواد کاملا مقاوم در برابر خوردگی، با عملکرد بالا در شرایط آب و هوایی مختلف، شیر تخلیه بزرگ جهت تخلیه سریع آب داخل مخزن، سرویس فیلتر شیر 7 حالته برای حالت های مختلف کاری (فیلتر، شستشوی معکوس، تخلیه، سیرکوله و …) با عملکرد ساده و.. هستند. همچنین فیلتر های سوییم پرو هایوارد آب را به صورت کامل روی تمام سطح سیلیس پخش می کنند تا ماکزیمم سطح فیلتراسیون مورد استفاده قرار گیرد.

کسب اطلاعات بیشتر: نمایندگی فیلتر شنی استخر در تهران

نمایندگی هایوارد در تهران

امید است مطالب بیان شده در طول مقاله نمایندگی فیلتر های شنی هایوارد، مثل تعریف فیلتر شنی استخر، معرفی فیلترهای شنی هایوارد، معرفی برند هایوارد، نمایندگی هایوارد و… به درد شما خورده باشد و کمی به اطلاعات شما افزوده باشد. در صورتی که تصمیم به خرید فیلتر تصفیه استخر و به خصوص فیلتر های با کیفیت شرکت آمریکایی هایوارد گرفتید، به شما توصیه می شود که حتما سری هم به سایت گرم لوکس بزنید، پیش از خرید از مشاوران زبده و حرفه ای گرم لوکس مشاوره و راهنمایی بگیرید، و از میان محصولات و دستگاه های تصفیه استخر شرکت معتبر گرم، یکی که برای شما و استخر تان از بقیه فیلتر های تصفیه استخر مناسب تر را تهیه و خریداری نمایید.

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “معرفی فیلترهای شنی هایوارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *