مقالات, مقالات مربوط به استخر و جکوزی

انواع فیلتر شنی استخر

انواع فیلتر شنی استخر

آشنایی و شناخت انواع فیلتر شنی استخر، از مراحل راه اندازی سیستم های تصفیه آب استخر ها است که تمامی صاحبین استخر های تجاری و استخر های خانگی باید از آن گذر کنند. در این مقاله می خواهیم در مورد فیلتر شنی استخر و انواع آن به بحث و بررسی بپردازیم. همان گونه که احتمالا بدانید یکی از هزاران ویژگی آب، مایه حیات، این است که در صورتی که یک جا بماند دچار گندیدگی می شود . از همین رو برای تمامی استخر های خانگی و تجاری واجب است که از دستگاه های تصفیه آب استفاده کنند تا جلوی این اتفاق را بگیرند. در ادامه بحث هم گرم لوکس را ترک نکنید تا در مورد مسائلی مثل معرفی برند های فیلتر شنی، قیمت و خرید فیلتر انواع فیلتر تصفیه استخر و… بیشتر بدانید .

انواع فیلتر شنی استخر

در اولین بخش کار و پیش از صحبت درباره انواع فیلتر شنی استخر، بهتر است که با سیستم های تصفیه آب آشنا شویم و همان گونه که پیش تر هم به آن اشاره ای شد، آب استخر ها پس از گذشت مدت زمانی، دچار کثیفی ها و آلودگی می شوند. به طور مثال در صورتی که استخر شما روباز باشد، عوامل مختلفی مثل ریختن برگ درختان و گیاهان، شنا کردن افراد مختلف و آلودگی ها و چربی بدن آن ها، موجودات مختلف و… باعث می شوند که آب استخر کثیف شود و قابل شنا کردن نباشد، در صورتی هم که استخر شما روباز نباشد، علاوه بر چربی و کثیفی های بدن شناگران، ممکن است با یکجا ماندن آب، قارچ ها و جلبک ها شروع به رشد در آن کنند. فیلتر شنی استخر چیست؟

به همین جهت چه برای استخر های روباز با استفاده خانگی یا تجاری و چه برای استخر های روبسته با استفاده خانگی یا تجاری، ‌دستگاهی لازم است که هر روز این آبی که با آلودگی های ذکر شده کثیف و آلوده می شود را تصفیه نموده و قابل استفاده و شنا کردن مجدد کند تا هم در صورتی که استخر خانگی دارید، استخر ظاهر خوب و تمیزی پیدا کند و قابل شنا باشد، و هم در صورتی که استخر تجاری دارید، افراد و مشتریان مجددا به استخر شما مراجعه کنند و قادر باشند که در آن شنا و آب تنی کنند.

کسب اطلاعات بیشتر: آموزش نحوه نصب فیلتر شنی

اما اگر که بخواهیم دقیق تر با فیلتر های شنی پیش از اطلاع از قیمت و خرید انواع فیلتر شنی استخر‌ آشنا شویم، باید درباره‌ آن گفت که فیلتر های شنی با استفاده از فیلتر های فیزیکی مثل سیلیس و شن و ماسه، انواع آلودگی های فیزیکی، حتی شیمیایی و زیر میکروسکوپی را از آب استخر ها جدا می کنند و آن را مجددا قابل استفاده و قابل شنا کردن می کنند. در قسمت پایینی این پاراگراف هم یکسری از انواع و گونه های مختلف فیلتر های شنی را با هم مشاهده و بررسی خواهیم کرد.

انواع فیلتر شنی استخر

انواع فیلتر شنی استخر

فیلتر شنی فلزی

یکی از انواع فیلتر شنی استخر که می توان گفت پر استفاده ترین نوع آن ها هم هست، فیلتر شنی فلزی است که برخی از ویژگی های آن عبارت اند از این که در فیلتر شنی فلزی نازل در کف مخزن قرار گرفته است و فاصله نازل ها با یکدیگر کم است، همچنین به این دلیل که فیلتر شنی فلزی صفحه نازل آب دارد، باعث می شود که آب تصفیه شده فلتر شنی فلزی زلال تر از سایرین باشد. برای استخر های بزرگ بسیار مناسب است. علاوه بر نمونه های خارجی، فیلتر شنی فلزی تولید داخل هم در کشور موجود می باشد. فیلتر شنی استخر در مدل فلزی قابلیت این را دارد که پس از ایراد پیدا کردن یا خراب شدن، مجددا بازسازی شود و مورد استفاده قرار بگیرد. فیلتر های شنی فلزی توانایی مقاومت بیشتری را در برابر شرایط سخت دارند و… .

فیلتر شنی فایبرگلاس

دیگر نوع از انواع فیلتر شنی استخر هم فیلتر های شنی فایبرگلاسی هستند که از قابلیت ها و مشخصات به خصوص آن می توان به مواردی مثل این که در فیلتر های فایبرگلاسی آب جمع کن فیلتر ها به صورت خورشیدی است و فاصله نازل ها با یکدیگر بیشتر است. فیلتر فایبرگلاس در صورتی که برای استخر های کوچک و حجم آب کم خریداری شود، صرفه اقتصادی بیشتری نسبت به فیلتر شنی فلزی دارد. 90 درصد فیلترهای فایبرگلاس وارداتی هستند. در صورت خرابی و شکستگی فیلتر فایبرگلاسی و حتی در صورت بازسازی آن با چسب مخصوص، باز هم امکان شکستن مجدد وجود دارد. در فیلتر فایبرگلاسی خروجی تخیله پساب و ورودی یکی هستند، توان تخلیه چندان بالا نمی باشد و… اشاره کرد.

کسب اطلاعات بیشتر: تفاوت فیلتر شنی فایبرگلاس و فلزی

انواع برندهای فیلتر شنی استخر

برند ها و شرکت های مختلفی در دنیا و ایران هستند که زمینه تولید انواع فیلتر های تصفیه استخر فعالیت می کنند و شما می توانید برای تهیه آن ها از طریق مراکز معتبری مثل گرم لوکس اقدام نمایید. یکی دیگر از مهم ترین مسائلی که پیش از اطلاع از قیمت و خرید انواع فیلتر شنی استخر باید بدانید، این است که باید با برند های تولید کننده فیلتر های شنی آشنا شوید. در قسمت پایینی این پاراگراف، معرفی برند های فیلتر شنی صورت گرفته است.

فیلتر شنی استخر هایوارد

هایوارد یکی از معتبر ترین و بهترین برند های تولید کننده انواع فیلتر تصفیه استخر می باشد و از سال 1309 شمسی تا کنون اقدام به تولید تصفیه آب استخر می کند. می توان گفت که قطعا یکی ازبهترین برند های تولید کننده فیلتر های تصفیه استخر، برند هایوارد می باشد.

فیلتر شنی استخر ایمکس

برند و کمپانی ایمکس که در کشور چین واقع می باشد، یکی از شرکت های مطرح تولید کننده انوع فیلتر های استخر به خصوص انواع فیلتر شنی استخر است. فیلتر های شنی ایمکس در مدل های مختلفی مثل P، MFS، FRP، MFV و NL در بازار موجود هستند. جهت معرفی فیلترهای شنی ایمکس به بخش مربوطه مراجعه کنید.

انواع فیلتر شنی استخر

انواع فیلتر شنی استخر

فیلتر شنی استخر اطلس پول

اطلس پول یکی دیگر از برند هایی است که در بخش معرفی برند های فیلتر شنی قرار است با آن آشنا شوید. از شرکت های معتبر و به نام در حوزه سیستم تصفیه آب استخر ها می باشد که در کشور ترکیه واقع شده است و محصولاتش را به 30 کشور جهان صادر می کند. تصفیه آب های ساخت این شرکت که قابلیت تبدیل شدن به بهترین فیلتر تصفیه استخر را هم دارند، دارای ویژگی هایی همچون مقاوم بودن در برابر خوردگی و مواد شیمیایی، دارا بودن شیر اتریشی، استرنسر سرخود و… می باشند.

فیلتر شنی استخر آکواژن

از دیگر شرکت های چینی بازار که انواع فیلتر تصفیه استخر را در مدل های مختلف را به بازار عرضه می کند، آکواژن است. محصولات فیلتر تصفیه آکواژن هم از کیفیت خوبی برخوردارند و برای مثال در مدل انواع فیلتر شنی استخر قابلیت های نظیر بدنه پلیمری، شیر شش راهه نیمه اتوماتیک، دمای کارکرد 40 سانتی گرادی و… را دارا می باشند.

فیلتر شنی استخر هایواتر

هایواتر هم یک برند چینی است که در حوزه ساخت لوازم و تجهیزات استخر فعالیت می کند و فیلتر های شنی آن که می توان گفت حتی می توانند از بهترین انواع فیلتر های تصفیه استخر ها هم قلم داد شوند، بدنه فایبرگلاسی دارند، قابلیت فیلتراسیون 13/6 متر مکعب در ساعت را دارند و تا دمای 43 درجه می توانند آب را تصفیه نمایند.

فیلتر شنی استخر لاسوئیم

از برند های با سابقه چینی که بیش از 33 سال سابقه در زمینه ساخت لوازم و تجهیزات استخر مثل انواع فیلتر شنی استخر را دارد و محصولاتش را به کشورهای زیادی مثل ایران صادر می کند.

کسب اطلاعات بیشتر: مقایسه فیلتر شنی و فیلتر کارتریجی

قیمت انواع فیلتر شنی استخر

امید است مطالب بیان شده در طی مقاله انواع فیلتر شنی استخر، مثل معرفی برند های فیلتر شنی استخر، و قیمت و خرید فیلتر شنی استخر برای شما مفید واقع شده باشد. یکی از مراحل مهم در زمانی که تصمیم به تهیه فیلتر شنی گرفته اید، یافتن مرکز مناسب فروش فیلتر میباشد. در صورتی که فکر هایتان را کرده اید و به طور جدی تصمیم به خرید فیلتر شنی گرفته اید، به شما توصیه میشود که حتما سری به سایت گرم لوکس که یکی از بهترین مراکز فروش فیلترهای تصفیه آب می باشد بزنید و از میان فیلترهای با کیفیت و با دوام آن ها، یکی را برای استخر خود تهیه نمایید.

بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “انواع فیلتر شنی استخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *