مقالات

کوچکترین هیتر های گازی

کوچکترین هیتر های گازی

هیتر گازی

هیتر های گازی دستگاهی مقرون به صرفه و کارآمد است که بدون نیاز به سیستم گرمایش مرکزی ، هوای گرم را در فضا پخش می کند . تنوع بخاری های گازی متنوع است و محصولاتی مناسب با محیط ها و نیاز های مختلف تولید شده اند . بخاری گازی برای خانه یکی از وسایل ضروری برای فصول سرد است . با گرمای تابشی خود کل فضا را گرم می کند و راحتی را به ارمغان می آورد . هیتر های گازی به دلیل انتقال حرارت توسط فن ، گرمای زیادی انتقال می دهد و از طریق فن دمنده در پشت دستگاه باد گرم را پرتاب می کند و در برخی از آنها با کنترل اتوماتیک دما می تواند دمای فضا را کنترل کند .

هیتر های گازی سایز بزرگ مناسب سالن های بزرگ نظیر ورزشگاه ها ، سالن های آمفی تئاتر و کنسرت هاست .

کوچکترین هیتر های گازی

وقتی نوبت به گرم ماندن در شب های زمستانی می رسد ، هیچ همراهی بهتر از یک بخاری برقی کوچک وجود ندارد . راه حل های گرمایشی نوآورانه به طور خاص برای مصارف مسکونی توسعه یافته است که بخاری گازی یک وسیله ای جمع و جور اما قدرتمند برای خانه شماست . طراحی کارآمد آن از گاز برای ارايه گرما به روشی سازگار با محیط زیست استفاده شده و آن را به گزینه ای جذاب برای کسانی که به دنبال راحتی اند ، تبدیل کرده است . هیتر های گازی با داشتن تنظیمات مختلف ، تضمین می کند که هر گوشه از خانه شما را به دمای مطبوع برساند . برای عملکر بهتر آنها می بایست ، فاصله ی فن تا دیوار حداقل 30 سانتی متر و فاصله از مواد اشتعال زا 50 سانتی متر باشد . دستگاه از سطح زمین فاصله داشته باشد و در فضایی که دارای مکنده های مثل هواکش و هود آشپزخانه اند نصب نشوند چرا که فشار منفی ایجاد می شود جریان هوای احتراق را دچار اخلال می کند . این دستگاه 90% حجم انرژی گاز را به گرما تبدیل کرده و خیلی سریع مقدار زیادی گرما تولید می کند .

توجه داشته باشید که هیتر های گازی بدون دودکش که پرتابل هم هستند ، مناسب فضاهای خیلی کوچک نیستند .

جت هیتر های کوچک هم مناسب استفاده در گلخانه ها ، مرغداری ها ، سوله های کوچک کارخانه  و پروژه های ساخت و ساز است . جت هیتر بسته به نوع مکان استفاده ی شما در دو مدل بدون دودکش و با دودکش به بازار عرضه شده است .

هیتر های گازی کوچک فقط به استفاده داخل خانه و محل کار محدود نمی شود . آن ها قابل حمل می باشند و در صورت اینکه نیازی به دودکش نداشته باشند ، می توان آنها را در سفرهای کمپینگ برد . به طور مثال ، مینی بخاری گازی توریستی به طور خاصی تولید شده است که جمع و جور است و قابل حمل درون کوله پشتی است . با وجود داشتن ظاهری کوچک اما قدرت گرمای بالایی دارد .

مینی هیتر گازی

انواع کوچکترین هیتر های گازی

شما عزیزان می توانید هیتر های گازی انرژی و نیرو تهویه البرز را در سایت گرم لوکس مشاهده کنید .

هیتر گازی نیرو تهویه البرز AHU80

هیتر گازی انرژی GH 0618

هیتر گازی انرژی GH 0845

هیتر گازی انرژی GH 0825

جت هیتر نیرو تهویه البرز NE 3

جت هیتر نیرو تهویه البرز NE15A

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *