مقالات

معرفی 20 برند برتر کولر گازی

معرفی 20 برند برتر کولر گازی

معرفی 20 برند برتر کولر گازی

با پیشرفت علم و همانطور گرم شدن هر ساله ی کره زمین ، بشر به فکر اختراع وسیله ای فراتر از کولر های آبی افتاد . کولر های گازی که در انواع گوناگون طراحی و ساخته شده اند در همه جا و هر مساحتی قابل استفاده است و فضا را براحتی خنک می کند و باد عالی دارد .

حال می خواهیم به معرفی 20 برند برتر کولر گازی بپردازیم .

  1. برند ال جی ( LG ) : این برند ساخت کشور کره جنوبی است . با طراحی زیبا و تکنولوژی پیشرفته از بهترین برند کولر گازی شناخته شده است و قابل اطمینان است . بیش از 20 درصد کل فروش کولر گازی و اسپلیت دنیا را به خود اختصاص داده است . کولرهای گازی یا اسپلیت LG دارای 10 سال ضمانت کمپرسور و 18 ماه گارانتی قطعات فنی توسط شرکت گلدیران است . در حال حاضر شما می توانید برای دیدن کولرهای گازی ال جی بر روی  لینک کلیک کنید  .
  2. برند سامسونگ ( SAMSUNG ) : سامسونگ همانند ال جی از سالیان گذشته طراح و سازنده انواع وسایل خانه بوده اند و مبدا آن کشور کره ی جنوبی ست . محصولات سامسونگ دارای 5 سال ضمانت کمپرسور و 18 ماه گارانتی قطعات توسط کارت ضمانت سام سرویس می باشد .
  3. برند هایسنس ( Hisense ) : برند هایسنس از برند های مطرح و معتبر در حوزه اسپلیت است . Hisense یک شرکت چند ملیتی واقع در چین است که از سال 1969 شروع به کار و اکنون دارای 13 کارخانه تولیدی در چین و بیش 40 شرکت تابعه در کشورهای دیگر می باشد . گروه هایسنس تولید محصولات تهویه مطبوع را از سال 1969 را آغاز کرد و 15 سال متوالی عنوان پرفروش ترین محصول تهویه مطبوع در چین را از آن خود کرد که نشان از کیفیت بالای این برند چینی دارد .دارای 5 سال ضمانت کمپرسور و 18 ماه گارانتی قطعات فنی است . کمپانی هایسنس توانسته با استفاده از کمپرسور های با کیفیت تولید شده برند های معتبر کیفیت مطلوبی را به مصرف کنندگان ارائه کند . در حال حاضر شما می توانید برای دیدن کولرهای گازی هایسنس بر روی  لینک کلیک کنید .کولر های گازی هایسنس ، ال جی و سامسونگ
  4. برند گری ( Gree ) : تمامی محصولات گری طراحی شده در آمریکا و مونتاژ کشور چینی است ( مثه خیلی چیزا ! ) و تمرکز آن بر روی تهویه مطبوع مسکونی است . از مزایای این اسپلیت ها می توان به طول عمر زیاد و توانایی خنک کنندگی زیاد مناطق مرطوب و گرم اشاده کرد .
  5. برند تراست ( TRUST ) : گروه صنعتی تراست فعالیت خود را از سال 1364 در ایران در زمینه ی لوازم برقی خانگی شروع کرد اما دیری نگذشت که تمرکز خد را بر روی ساخت کولر گازی گذاشت . از مدل های تولید شده توسط این کارخانه می توان به انواع کولر گازی ، فن کوئل ، چیلر ، مینی چیلر ، داکت اسپلیت و هوا ساز ، پکیج های مورد استفاده در پشت بام ، پمپ کنداکس و ترموستات دیواری و سیر سه راهه اشاره نمود . برای دیدن کولرهای گازی تراست بر روی  لینک کلیک کنید . TRUST دارای 
  6. برند ا‌ُ جنرال ( O General ) : از محبوب ترین برند های کولر گازی در جهان است که ساخت ژاپن می باشد و با تمرکز بر تکنولوژی پیشرفته روز دنیا در مدت زمان کوتاه از شروع فعالیتش جایش را در بازار پیدا کند . از مزایا آن می توان به ظاهر جذاب و مدرن و صدای کم آن پرداخت .کولر گازی گری ، تراست و ا جنرال
  7. برند گرین ( Green) : گروه صنعتی گرین ، فعالیت خود را در چین انجام می دهد . شرکت تهویه مطبوع گرین تامین کننده دستگاه های مرکزی و مستقل تاسیساتی ، اعم از چیلرهای تراکمی ، هواسازها ، فن کویل ها ، داکت اسپلیت ها ، VRF و کولر گازی و … می باشد . کلیه محصولات گرین GREEN با کیفیت ممتاز و با بهره گیری از دانش روز اروپا و به وسیله ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته تمام اتوماتیک و متخصصین کار آزموده تولید و عرضه می گردد . محصولات گرین در دو گروه تهویه مطبوع خانگی و صنعتی ، برای پروژه های مسکونی ، اداری ، تجاری ، هتل ها ، بیمارستان ها ، مراکز خرید و اماکن عمومی قابل ارایه می باشد . کولر های گازی گرین دارای 2 سال گارانتی خدمات فنی ، 5 سال ضمانت کمپرسور و 10 سال خدمات پس از فروش توسط شرکت پشم شیشه پارس می باشد . برای دیدن کولرهای گازی گرین بر روی  لینک کلیک کنید .
  8. برند کریر ( Carrier ) : برند Carrier با نسبت انرژی فصلی بین 13 و 26 کارآمد ترین کولر گازی خارجی شناخته شده است . این برند آمریکایی طبق قوانین حفاظت محیط زیست عمل می کند و از مزایای آن به صدای کم آن می توان اشاره کرد .
  9. برند جی پلاس ( G Plus ) : شرکت نماینده ی برند ال جی در ایران شرکت گلدیران بود . در زمانی که محصولات ال جی همچنان به کشور وارد می شد ، مهندسان کره ای هم در آن موقع در شرکت حضور داشتند  . مهندسین ایرانی با یادگیری و کسب علم و دانش از این نیرو ها بعد از تحریم ایران شروع به را اندازی خط تولید کولر گازی های G Plus را کردند . با این کولر های گازی جی پلاس در ایران ساخته می شوند اما تمامی قطعات از کشورهایی نظیر چین و ایتالیا  وارد می شود . دارای 5 سال گارانتی شرکت گلدیران و 10 سال خدمات پس از فروش است . برای دیدن کولرهای گازی جی پلاس بر روی  لینک کلیک کنید .
  10. برند ایوولی ( Evvoli ) : این شرکت محصولات خود را تحت لیسانس شرکت فاستر ایتالیا تولید می کند . از مهمترین محصولات این کارخانه داکت اسپلیت و کولر گازی است . کلیه کمپرسورها ی کولر گازی ایوولی از GMCC توشیبا و کالترون تامین می شود . از مزایای اسپلیت های ایوولی می توان به اسفاده از گاز R410a مبرد مناسب محیط زیست نام برد .اسپلیت گرین ، کریر ، جی پلاس و ایوولی
  11. برند کنوود ( Kenwood ) : شرکت کنوود در ابتدا در کشور انگلستان شروع به کار کرد و در سالیان متمادی تصمیم به گسترش کارخانه ها در چندین کشور کرد تا روند لجستیک محصولات سریع تر و کم هزینه تر شود . در ایران شرکت صنعتی پاکشوما مدتی است که کولر های گازی کنوود را با ضمانت پاک سرویس وارد می کند . از مزایای اسپلیت های کنوود می توان به داشتن سیستم Strong Mode و Sleep Mode پرداخت . برای دیدن کولر های گازی کنوود بر روی لینک کلیک کنید . 
  12. برند گود من ( Goodman ) : برند کولر گازی گودمن در سال 1975 اقدام به تولید کانال هوا کرد سپس 7 سال بعد تولیدات خود را به کولر گازی گسترش داد .گودمن ویژگی های منحصر بفردی شامل فیلتر مخصوص برای جلوگیری از آلودگی و محافظ نرده ای برای مراقبت از سیم پیچ ها در برابر زباله ها و آب و هوا را ارائه می دهد .گارانتی های گروه گود من شامل 10 سال گارانتی قطعات و 10 سال گارانتی برای تعویض کل کولر گازیست .
  13. برند ایران رادیاتور ( Iranradiator ) : ایران رادیاتور از برند های قدیمی بازار ایران است . کیفیت محصولات خوب است و دارای سرمایش خوب و سروصدای کم است . کولرهای گازی ایران رادیاتور دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 18 ماه گارانتی قطعات برخوردار است . برای دیدن کولرهای گازی ایران رادیاتور بر روی لینک کنید .
  14. برند تی سی ال ( TCL ) : برند TCL  از سال 1981 فعالیت خود را تحت عنوان شرکت محصولات خانگی TTK در چین آغاز کرد . برند هانی تی سی ال در سال های 2017 , 2018 دومین تولید کننده تلویزیون در بازار جهانی معرفی شود . در سال 1396 همکاری مادیران با برند TCL آغاز شد . محصولات صوتی و تصویری و کولر های گازی با 24 ماه گارانتی شرکت مادیران است .کولر کنوود ، ایران رادیاتور ، تی سی ال و گوودمن
  15. برند پاکشوما ( pakshoma ) : کولر گازی پاکشوما یک برند معتبر و محبوب در صنعت کولرگازی است و از کیفیت بالایی برخوردار است به علاوه تاییدیه وزارت صنعت و اطلاعات چین MIIT را دارد . دارای 5 سال ضمانت کمپرسور و 24 ماه سایر قطعات در کولر گازیست . برای دیدن کولر های گازی پاکشوما بر روی لینک کلیک کنید .
  16. برند شارپ ( SHARP ) : شرکت شارپ یک شرکت چند ملیتی است که در کشور تایوان و چین طبق استادارد های اروپا محصلات خود که شامل لوازم خانگی برقی و سیستم های تهویه مطبوع از جمله اسپلیت است را ، تولید می کند . از مشخصات دستگاه های سرمایشی این برند بهره مندی از تکنولوژی های روز مانند اینورتر و فین های طلایی ضد زنگ گلدن فین است . اسپلیت های SHARP دارای 60 ماه گارانتی کمپرسور ، 24 ماه سایر قطعات 5 متر لوله رایگان ، تحت شرکت آکام تجارت سپهر است .
  17. برند تک الکتریک  ( Tech Electric ) : شرکت بدر الکتریک در سال 1383 به منظور تمرکز تمامی فعالیت های مرتبط به حوزه صنایع تهویه مطبوع به صورت سازمان یافته ، توسط شرکت سرمایه گذاری گروه بدر تاسیس گردید . انواع اسپلیت تک الکتریک در ظرفیت های متنوع و متناسب با آب و هوای معتدل و گرم و خشک در بازار عرضه می شوند . تمامی مدل های کولرگازی تک الکتریک دارای 5 سال ضمانت تعویض کمپرسور و 18 ماه ضمانت سایر قطعات توسط شرکت بدر تک الکتریک می باشد . برای دیدن کولر های گازی تک الکتریک بر روی لینک کلیک کنید .اسپلیت پاکشوما ، شارپ و تک الکتریک
  18. برند اسنوا ( SNOWA ) : کولر گازی اسنوا یکی از محصولات با کیفیت این برند ایرانی در بخش سیستم های تهویه مطبوع است که با طراحی زیبا و طبق تکنولوژی روز تولید می شود از مزایای آن می توان به قدرت پرتاپ باد ، مناسب بودن قیمت و موتور قدرتمند و کم صدا اشاره کرد .
  19. برند کازوکی ( KAZUKI ) : اسپلیت کازوکی محصول مشترک کازوکی اسپانیا و ایران با خدمات پس از فروش شرکت ایران رادیاتور تولید و عرضه می شود . کولر گازی کازوکی مجهز به کمپرسور GMCC شرکت توشیبا همراه با گاز R410 بسیار کم مصرف و دوست دار محیط زیست بوده و دارای اوپراتور و کندانسور با فین های طلایی مقاوم در برابر خوردگی می باشد . این ویژگی اسپلیت کازوکی را مناسب جهت کارکرد در کلان شهر ها و مناطقی که دارای آلودگی هواست و همین طور مناطقی که رطوبت هوا بالاست ، تبدیل کرده است . دارای ضمانت 5 ساله کمپرسور و 18 ماهه کلیه قطعات توسط شرکت ایران رادیاتور گارانتی می شود . برای دیدن کولر های گازی کازوکی بر روی لینک کلیک کنید .
  20. برند تهویه : تهویه یکی از نام آشنا ترین و پیشرو در صنعت تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی که با استفاده از جدیدترین فناوری ها و علم مهندسین ایرانی محصولی با کیفیت به بازار عرضه کرده است . این شرکت از سال 1343 تاسیس شده است و در حال حاضر هم در زمینه ساخت انواع کولر گازی شناخته شده است .کولر گازی اسنوا ، کازوکی و تهویه

برای اطلاعات بیشتر مطالعه کنید

چگونگی کاهش مصرف انرژی کولر گازی

درجه تابستان و زمستان

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *